Göğüs Ağrısı

Kızlar bebeğim emzirirken sağ göğüs değil ama sol göğüste acı yaşıyorum bayağı göğüs ucu kremi de kullanıyorum başka bir öneriniz var mı

Sıcak su ve sabun ile masaj yapın , sık sık emzirme ile geçti benim mastit . Her iki göğsümde de vardı, resmen azap çekiyordum .

Kaç günde geçti

Benim 10 gün kadar sürdü , emzirirken sırtımı ter basar , içim titrer ,göğüs ucum kesiliyormus gibi Ağrı olurdu . Emzirmek istemezdim . Çok şükür geçti

Darısı bana