Merhabalar göğüs ucu yaraları için philips avent göğüs kalkanı almıştım ama sızdırıyor aranızda kullanan var mı ben mi yanlıs kullanıyorum acaba
Benimki de öyle olmuştu kalkan bozuktu değişim isteyin yanlış başlık takmıyorsanz
Yok bende de sızdırıyor değişim falan da gelmedi aklıma çünkü yorumlardan okudum hepsinde aynı sorun var gibi
Ben Trendyoldan almstm akıtıyor diye değiştim yeni gelen akitmadi
Baya bir denedim kullandım değiştiremem koku da yapıyor sizde de yaptı mı
Kalmış Süt kokusu mu
Daha çok plastik kokusu
Çok teşekkürler
Yok bende olmadı
