Göğüs pompası önerileri

Sütüm az bebeğim de fazla emmiyor manuel pompa var ama oda damla damla geliyo 2 saat uğraştırıyor sadece 1 göğsüme.
elektrikliğe geçmek istiyorum ama hangisini alacağım
bilmiyorum sütüm az olduğu için çekim gücü iyi olan bı pompa önerir misiniz

Lansinoh ben mennundum canım çekim gücü felan iydi…

Kablolu olan mi

Aynen kablolu olandan vardı arkadaşımındı tek pompalı idi ama işimi gördü başka marka vardı e bebeğin yine unuttum şimdi mesela o hiç çekmedi göğsümü kullanamadim

Kesinlikle mochi eller serbest pompa. Mochi aldiktan sonra lansinoh elektrikli olanin yuzune bakmadım. Keske bastan boyle alsaydım dedim. Sagim yaparken her isini görüyorsun.

Bende 6 aydır neredeyse sağım yapıyorum kızım ilaç kullanıyor ya da süt fazla geliyorddu başta mastit olmamak için çok sağdım. Kiwi elektirikli pompasını kullanıyorum. Maşallahı var yani fiyat olarak da uygun tavsiye ederim

Bnm sütüm az çeker miki

Acitiyoor bozuluyor fln diyolar öyle mi sizce bide nereden aldınız

İnternetten sipariş vermiştik ama hangi site olduğunu anımsayamafım ama ya hepsi burada ya trendyoldan verdik . Acıtma durumu olmuyor çekim gücü de güzel gayet ben çok memnunum . Bozulma da yaşamadım ilk başlarda günde belki 3 4 defa kullanırdım . Hatta şimdi kızım 5 ay 20 günlük gündüzleri emmek istemiyor hava sıcak bir de ilaç kullanıyoruz zaten onun için de sağım yaptığımdan alıştı tabi yani yine günde 3 4 deda sağım yapıyorum şükür bir sorun yaşamadık.
Bende başta çok pahalı markalara baktım ama elektronik ürünlerin hepsi biraz şans işi kiwi de iyi geldi çekim gücü de iyi sütü sağım modu 2 tane zaten bir masaj modu var ağır çekim bir de hızlı hızlı çekim modu var . Bu modları da ayarlayabiliyosunuz hatta şiddetini yani ne kadar ağır çeksin veya ne kadar hızlı çeksin diye
Son olarak ekleyim tabi başta ilk bebeğim emzirme gibi bir şey yaşamadığımız için haliyle başta acıttı lansinoh krem kullandım anne sütünü sürüp gögüs pedini öyle kapattım ama alışınca 1 ay içinde makina da acıtmadı bebeğim de acıtmadı şimdi dediğim gibi gün içinde 4 beslenme yapıyorsa 4 sağım yapıyorum ve krem falan bile kullanıyorum uzun süredir acı yapmıyor

Kiwi alayım ozmn bende


Bende bunu kullanmıştım çok memnundum çekim gücü iyi, şarjı uzun gidiyor, kullanım rahatlığı da var

Ben sadece sağım yaparak bebeğimi besliyordum. Kiwi ile başladım ve çok memnun kaldım. Bu göğüs pompasını da denedim ama kiwiye göre çekim gücü hiç hoşuma gitmemişti

Aa kiwinin ki daha yüksek demek ki. Yanlış yönlendirmiyim o zaman siz kiwi alın :smiling_face:

Tavsiye ederim güzel bir daha bozulsa yine alırdım öyle deyim

Sütünüzü de dut kurusu az kayısı az hurma az da şeker su ile kaybatıp içebilirsiniz. Günde 3 lt su tüketin . Gebelikte kullandığınız vitamin ilacına 6 ay dikkat edin doktorum öyle demişti demir hapı da kullanıyodum ben d vitamimine falan . Dinlenin ev işi kalcak diy eendişe etmeyin bebeğinize yetişin şu dönemde yeter. Kafanızı da olabildiğince rahat tutun sağım solun lafona bkamayın süreç bebeğiniz ile size özel. Dua niteliğinde de ya rezzak deyip bebeğinizin rızkı bollaşsın diye sürekli diyebilirsiniz. İnşallah artar

Teşekkürler denerim bebeğim emmedigi içinde az süt max1 dk emiyo geri cekiliyo yada uyuyo

Sarılık riski varsa şırınga ile kesin besleyin sık sık süt vermeye çalışın Allah kolaylık versin

Yok canım mama veriyorum 40 günlük bebeğim

Bu üründen bende sipariş verdim Sütüm azaldı,arttırır mı tekrardan çekim gücü nasıl

Ben beğenmiştim çekimini yara filanda yapmıyor. Emzirdikten sonra sağım yapmanızın faydası olacaktır sütünüze. Ama ikisinide kullanan arkadaş kiwinin çekiminin daha iyi olduğunu söylüyor inşallah memnun kalırsınız. Birde gögsünüzdeyken eğilmeyin süt dökülüyor ben öyle bozdum bir kere garantiye göndermem gerekti ıslanınca kartı yanmış.