Göğüs ucu ağrısı

Silikon meme başlığı kullanıyorum bebeğim 24 günlük bir kaç gündür uykuya direniyor ve sürekli emmek istiyor emerken uyuyor yerine koyunca uyanıyor sol göğsümun başında ufak bir çatlak var bebeğimi emzirirken sanki canım çıkıyor bugün de az bir şey kanadı kızım emmeye başladığında sonra sildim durdu emzirmeye devam ettim her emzirme sonrası çatlak kremi sürüyorum bu durumu yaşayanlar nasıl baş ediyorsunuz var mı bir öneriniz

Offf çok fena bu durumu bende yaşadım hatta benim bebeğim çok kusan bir bebekti bı kez kanlı kusunca korktum meğer gogsumdeki çatlaktan kaynakliymış. Şuan oğlum 1 yaşında yine çatlak var üstelik diş var canım aşırı acıyor. Gümüş göğüs ucu kapağı gibi bir şey aldım sürekli nemli tutuyor faydasını gördüm kreme de gerek kalmıyor onu kullanınca

Bebeğim için ayrı endişe ediyorum bir se de can acısı var felaket ağlayacak duruma geliyorum artık acidan

Ben üç çocuğumdada doğumdan bi iki hafta önce lansinoh krem başlamıştım doğumdan sonrada 1 ay kadar kullandım. Hiç çatlak olmamıştı. Bilmiyorum kremden dolayımı olmadı yoksa benim vücutla alakalımı. Genellikle çatlak bebek memeyi doğru kavrayamadığı için olurmuş buna dikkat ediyormusunuz?

Dogum yaptigim.gun yara oldu aglayarak emziriyodum inanki. Gümüş kapak ve lansinoh kremle cok cabuk toparlandi bidahada olmadi ama gumus kapagida duzenli kullandim

Sanırım silikonla doğru kavrama olmadı bir kaç gün bundan dolayı oluştu

Ben de bu kremi kullanıyorum emzirme sık olunca iyileşme süreci uzuyor sanırım

Benim oğlan emerken birdenbire kendini çekiyor öyle yaptığı için yara oldu zaten gümüş kapakta düzenli kullanmadım artık kullanmam gerekiyor çünkü kanayacak bu gidişle ama aşırı canım yanıyor emzirken

Allah kolaylık versin hepimize anneliğin her aşaması çok zor ama çok şükür

Gerçekten annemin değerini çok iyi anladığım dönemi yaşıyorum

Çocuğu emzirecegim zaman çıkarıyorum emzirme bitince geri koyuyorum. Bir iki hafta düzenli kullandım geçti