Göğüste kitle

Merhabq hanımlar 2 gündür sağ göğsüm ağrıyordu sütten olduğunu düşündüm bebeğime bir kac defa aynı göğsümü verdim bebeğim 5 aylık ama agrı azalmasına gece bi bakayim dedim göğsümün alt kısmında elime bir sertlik geliyor basınca ağrıyor haatta eşime gösterdim oda var dedi damar damara binmiş olabilir mi

2 gun kemiklerim agriyordu hasta oldum sandim ateşim var gibi hissediyordum ondan mi acaba

Sağlık ocağına gidebilirsiniz antibiyotik veriyorlar benimde olmuştu aile hekiminiz verdi birde sıcak havlu koy demişti kitlelerin üstune sertlik olan yerlere banyo da iyice ovalayın bebeğinizi emzirirken ovalayın dağilir inşallah

3 gündür ovaliyorun az kaldi cok teşekkür

Mastit olabilir arkadasin da dedigi gibi bende oldum ates sitma usume vucutta agri oldu ben soguk aldim sandim mastit olmisum bol bol emzirin sagin gecmezse bi acile gidin