O kadar haklisinki eve kocası ve annesiyle geldi benim abilerimde vardı şok olduk sen bunu demedinmi felan tek suçum agzimami acipta bir kelime etmemem oldu neyse ne diyelim rabbim büyük saolasin cnm![]()
Teşekkür ederim cnm daha ince detaylı anlatmadım bile onları duysan tamamen ayy bunlar neymiş dersin
yaş dovelik Vallah ne güzel olur yaaa tam dayaklik![]()
benimkinide dövün lütfen
Olmaz önce sineminki , sonra sizin ki sıraya yazdık. Burdan bir kaç arkadaş birleşip doveriz inşallah ![]()
Yaa evet sıra ile ![]()
anam bunlar güçlüde olur nasıl doveceksek
1 e 10 girisirsek hallederiz ![]()
İşin şakası tabiki , rabbim gonullerinize aşk sevgi muhabbet versin inşallah ![]()
![]()
![]()
Walla dedim git anan dizinin dibine otur
Unutma canim sen el kizisin kardesiyle arasi ne kadar kotu olsada onu satmaz.ilk kavganizda bile seni ele verecek onun icin inanma samimiyetine cok nadir cikar aradan.esiyin yaptigi densizlik.kadinin yaptigida ayri terbiyesizlik esi olmadan niye eve aliyo.her turlu yanlis.
Ahaha bnimki oturuyo sabah koşa koşa iner akşam eve gelir sinir oluyorum ama yaoacka bişey yok
Aminn amin inşallah
Haklısın cnm ama ablasıyla iyi olması pek mümkün değil oncedende anlaşamiyorlardi ablası gelince hoşgeldiniz deyip çıkar arabada otururdu i dereceydi benim sayemde araları iyi olmuştu banada böyle yapınca geri eskisi gibi oldular …Eşimin zoruna giden 3kizi var gorumcemin yengenizi görürseniz görmemezlikten geliyorsunuz muhattap olmuyorsunuz konuşmayın sakin demiş kızlarda öyle yaptı tabi eşimlede konuşmamişlar bana koşan kızlar beni görünce yanıma gelmediler dedi çocukları niye karıştırıyor dedi sende çocukları gönderme o gelince dedi bağları tamamen koptu şimdi gelse bile dedesinin evine eşim hemen bizim evimize gelir o gidene kadarda gitmez onun yaptığı ablalık değil öyle abla olunmaz benimde 2abim var yiyenlerim sanki bacıları değilde ablaları gibiyim ve asla maddi bir şey bekleme elinde olur yapar olmaz yapamaz herşey para degil
Iste insanin en cok gucune gidende bu ya bacim
Ben ilk okudugumda sonunun boyle bitecegini tahmin ettim oylede cikti.
Ben olsam eşimi arkadasimin veya yeni tanımadığım bir kizin evine goturmem, bi halt yiyip goturmuşumsede ,hani bakmışim kız samimi davraniyor direk kendi ilişkimi bile keserim,oyle insanlardan uzağım ben.
Bu yuzden hic arkadaşım yok,simdiki zamanda kimseye guven yok valla
Canım senin bir olayını daha okumuştum ona da üzülmüştüm eşine de kusura bakma ama çok sinir olmuştum bu olayda da sinir oldum
Bence sen tepkinde sonuna kadar haklısın görümcen de biraz araya fitne koymuş sanki fazla güvenme derim
Aynen çok doğru tespit bende görüşmüyorum gorumcemle çok sabrettim ve sonunda sabrım tükendi bitti
Canım sen tavir alarak doğru olanı yapmışsın görümcen suçlu ikili oynamış ele yaranacagima gelinlerine yaransaymis yalan söyleyerek iyimi etti şimdi seni kaybetti yani bu saaten sonra insan konuşsada guvenemiyor haklısın
Görümcem bunların gayet normal olduğunu ben kocamı bile o kadına güvenirim diye beni bastırmasi
dediğin gibi bende aynı şekilde uzak duruyorum
Baya fitne cnm çok fena biri tamamen ilişkiyi kestik zaten saolasin![]()
Aynen canım hak veridigin için çok saol
iyiki varsiniz
İyi yapmışsın ya inşallah eşinde hatasını anlar artık sana değer verir canım