Kızlar gorumcemle önce iyi değildik ama sonradan aramızdan su sızmadi kızıma hamileyim o aralar acayip sıkı fıkı olduk ben akillanmam tabi bazı olaylarda oldu onları es geçiyorum bunu çok yakın bir arkadaşı var bilge aşağı bilge yukarı çok seviyor görümcem çok paragöz bir insan arkadaşininda 5daire apartmanı ne bileyim araba galerileri felan baya baya zenginler biz gorumcemlere gittik bu kadın geldi bizde taniştik eşim oturmuş telefon oynuyor bu kadın bana bakıp eşimi gösteriyor geride diyor sen hep boylemisin felan eşim sinirlendi kalktı lavaboya girdi bu seferde bana döndü ne çok lavaboda kalıyor hep böylemi evet dedim sen yerinde ben olsam kavga ederim bunla dedii seslenmedim güldüm geçtim eşim eve gelince dedi zaten yırtık bir kadın sinir oldum ilk defa gördüğü bir erkeğe nasıl samimi konuşuyor dedi bende boşver dedim neyse gorumcemle bardak almış hediye olarak göndermiş bana karailkginda ben birşeyler gönderdim neyse birdahaki gidisimizde o kadının evine götürdü bı sebeble kadın yine aynı çekingen değil acayip samimi eşimde bu sefer biraz samimi davrandı hani biseyler gönderiyo felan diye bizde kadinin tavukları var bizde de süs tavuğu vardı onu sırf özellikle bir gün sizin için size getiriyim dedi tamam dendi birgün ben sobalari çıkardım hamileyim bu arada egilemiyorum çok zor cirpiyorum eşim yanımdan geçti babannesigile sonra geldi arabaya bindi gidiyor hicbisey demedi küçük oğlum geldi anne babam tavukları goturuyormus dedi bende geleyim baba demiş hayır demiş eşimde işimi bitirince eve çıkıp aradım ben soba cirpiyorum eğilip dogrulamiyorum son aylarim bana yardım etmeden yollarami düştün tavuğun acelesimi vardı dedim araba ile yanımdan geçtin insan gidiyorum demezmi dedim kapattım sinirlendim hem yardım etmedigi için hemde o kadını çok samjmi bulamadım açıkçası ertesi günü gorumcemi aradım işte abla kardeşin böyle yaptı acelesi varmış gibi yardım etmeden gidiyorum bile demedi diye buda tutup akşam eşimi ariyo karın boyle soyluyo diye eşimde demiş o kadından kiskanmiş diye görümcem sabah beni ariyo eşimle hiç konuşmamış gibi sen bilgeyimi kiskandin eşinden diye ne diyim yok abla dedim arkadaşı sonuçta kadının numarasını bana ekletmisti kadına demiş bizim gelin seni kocasndan kiskanmiş çabuk engelle şunu demiş bunuda bana diyor Abla ayıp etmişsin niye böyle yaptın felan kapattık ya bide ben senle kardeşinin yaptığı aeyi dertleşmişim sen niye hemen eşime söylüyorsun eşimde beni o kadına engelletrirdi diye bacisiyla küstü o kim oluyo dedi elin kadını dedi niye söyledin hemen ile dedi köye geldi eşim onla konusmuyo mdiye bizim eve çıktı olayları carpitip.yanlis anlattı seni karın bana kotuledi dedi beni haksız çıkardı bende manyak gibi sustum hanımlar onlar gidince eşimle tartıştık bende hamileyim icerledim ağladım kayinnam gördü kızına demiş oda gidince beni aramzmi açtım aglamişsim bende hamileyken çok ağladım ahıni almak istemem barışalım eskisi gibi sirdaş olalım dertleşelim demezmi hiç seslenmedim sen biraz düşün ararsın dedi tm dedim kapattım o kapaniş birdaha asla aramadım aramamda geri o kadının tavırları normal oldu suçlu ben oldum o kadın herkese aynıymış felan siz olsanız ufak bir kiskancliginiz olmazmii
Benim haberim yok arkadaşiyla.gitmiş ve ablasida varmiş bana haber vermemesi beni çildirtti insan gidiyorum demezmi sinir oldum nasıl benim başka bir erkekle samimi olmamı eşim istemezse bende ona karşı o sekildeyim yabancı kişilerle samimiyeti doğru bulmuyorum gorumcemin derdi ben degilmişim zatende tek derdi tarla yani para onun için bana yaklaşmis benim eşime soylememi bekledi bende söylemedim geri kendi konuştu o tarla benim hakkım dedeme zabinda çok hizmet ettim eğer vermezse dedem helal etmem tarlayı kime helal etmiyom abla yiyenlerin var dedim ses yok kadında yiyen sevgisi de yok
neyse Allah kalplerine göre versin
En iyi görümce konuşmadığın görümce ![]()
![]()
hayatından çıkardığın iyi olmuş. Hiçbirinin niyetini sevmedim. Kadıın çok dandan , yersiz, patavatsız, boşboğaz ve salça bi tip. Görümcen yalaka, fitne fücur , ikiyüzlü, kıskanç, yalancı bi tip. Eşin dolduruşa gelen , nerde ne yapacağını bilemeyen, saf bi tip. Allah sabırlar versin bacım ama görümce yok dert yok. En iyisini yaptın
11sene oturudm canim geçen kiş ayrıldım 1sene oldu şükür evlerimiz aynı bahçede bir arada olmaktan iyidir ![]()
Ayy içimi sen net bir şekilde yazmişsin canım yaaa![]()
![]()
hepsini kısa bir şekilde tanimlamişsin eşim bir bana saf olamiyor nedense![]()
Eşin zaten elaleme saf. Dolduruluyor o yüzden. Yok babaannesi yok dedesi herkes işliyor . Ama evdekine değer vermiyor. Ama birgün evdekinin değerini anlayacak da bakalım ne zaman
Aynen cnm kim bilir ne zaman ![]()
İnşallah bi zaman ![]()
Bnmkıde bana gelince seytan geriyr kalan herkesede saf
Çok çok haklısın canım bencede hiç konuşma bu ne böyle ona derdini açmışsın ama o gidip hemen yetiştirmiş hiç hoş değil yaptığı zaten paragöz birinden hayır gelmez canım hayatından çıkarmakla en iyisini yapmışsın ![]()
Aynı kaderdeyiz napalim
bizde gözleri açılıyor heral
Aynen cnm hak verdigin için çok teşekkür ederim
ama ister istemez bağlanmışım abla diye hamile idim çok ağladım darbe yiyimce
şahsen beni cok yoruyor bu durum. Bide beni sankı ailesine mecburmşm gibi şekılendırmeye clşyr. Ortasini bulmadık. Dogum yaptıgımdan beri kavga edıyoruz
Al bendende o kadar sanki hızı aileleri için almışlar kavga edince bende diyorum sen evlenmesen yeri vardı oturaydin başlarinda niye evlendinki
Öyle walla gecen gün dedim madem bukadar baglıydın ailene evlenmeseydn, artık kafam kaldırmıyor yemınle
Boşver canım düşünme o zaman rabbim bu mübarek günü güzel.dualarimizi kabul eylesin biz ailenizden kopun demiyoruz gidin gelin ama saygı ve sevgi çerçevesinde bizi ezdirmeden inşallah ![]()
Benım kocamda boş ya bişe dyınce hemen ailemi mi sileyim istiyorsun der
Sanki biz ailenizi silin diyoruz … Allah ıslah eylesin bunları ya
Hele de hamileyken sana yaptığı zaten başlı başına büyük günah canım sen zaten alışmışsın ona ama alışkanlıktan vazgeçmek kolaydır
Kesin ve net sen haklısın @Sinem , eşini hep bir araya gelip dovelim yaaa, gercekten el iyisi ![]()