Görümceniz ile tartışssnız eşiniz szn tarafınızı mu tutar kardeşinin mi

Gerçeketen dediğiniz gibi tepeme çıakrttım kendi ellerimle bu ailenin bütün eltileri bunlardan şikayetçiydi beni de uyarırlardı nişanlı iken evlendikten sonra da bende hiç kötülüklerni görmedim benm de onlara bi kötülüğüm olmadı hiç bir zaman bana dediler sen iyi olduğun için şu an iyiler ama en ufak bişey olsun bak sana napacaklar neler söyleyecekler sana sen yüz verdkçe tepene çikacak lar sakın güvenme o kadar yakın da olma dedileer açıkçası ben kıskandkları için öyle söylediklerini düşünmştüm ama gördüm cidden haklılarmış hiçbir şey söylememe rağmen kendi yaptıkları ayıba rağmen suçlu ben oldum resmen bu ailenin geninde var herkes herseyi yapsın onlar için ama onlar kimse için bişey yapmasın modundalar her an bunu biliyordum ztn farkndaydım ztn ama büyümesin diye hep sustum söyleyecek lafım olmadığını düşündüler ama saygısızlık olmasın aram kimse ile açılmasın dedim hep işittiğim hakaretler bi haftadr aklmdan çıkmıyo yarın kayınvalideme gidecem o gün kayınvalidem kızına tepki gösterdi ayıp etti sen kusura bakma diye çok şaşırdım kek börek yaptım sabah götürecem o gün benm arkamda oldu diye :sweat_smile:

Ayy bu yorum benm iç sesim olmuş resmen valla haklsnz ama bu sfer geri vites yapmak yok ben bişey olursa eşim yanımda olur sanıyordum ama baktım yok görümcem gdnce ardından kaç kez aradı ama bnm suratıma bile bakmadı bana ayıp ettin kardeşime diyor ama kardeşi ile yeğeninin yaptığı ayıbı görmedi onları uyarmadı bile yengenize biraz saygnz olsun varsın eşimle de bozulsun aram bu saatten sonra o da umrumda değil

Yani birde olaydan sonra suç işlemiş gibi ifadeye bürünme. Yani eşim bana kızarmı acaba die suratın olmasın. Eşin bunu farkediyor ve sen bu durumun altında ezildikçe oda umursamaz. Bakar bu zaten sessiz. Lafını söyle sonrada güçlü dur. Seni tutmazsada cezalandırırsın nasılsa sana muhtaç

Hatta ekleme yapıyorum olaydan sonrabilakis sinirli bi suratın olsunki eşin laf söylemekten korksun. Yani dokunsalar patlarım modunda ol

Yookk ona da burda anlattığım gibi anlattım kimse benm odama bu şklde dalamaz ayıp mahremiyet diye bişey var o sırada ben içerde giyiniyor da olablrdm ikmiz içerde de olmuş olablrdk kimseye bakmadan direkt kapıdan içeri giriyor utanmadan kimse kusura bakmasın dedim ha sinirlimi başka bir şeye mi bozulmuş sinirni öfkesini bi kenara bırakacak bana evime gelince sinirni kapıının önünde bırakacak ben onun kocası değilim triplerini çekeyim sürekli yeğenine de söyle dedim bi daha bu tür laflar ederse karşılığı çok kötü olacak diye evime gelene saygszlık yapmıyım diye sustum bu sfer üçncü de bunu yapmayacam dedim eşim off be ne uzattın tamm yeter dedi bide geçen sene ben hamile iken onun için o kadar şey yaptım doğum gününde kekler börekler pastalar fln evime çağordım doğum gününü kutlamak için eşimin yeğeninde görümceönde bana bunlaru yapan bu iki kişiye doğum gününde yine buna benzer bişey yaptı bu ne be siz benle dalga mı geçiyorsunuz dedim aldığım hediyeyi kabul etmedi istemiyorum diyip iki saat ağladı boş yere yaptığım herseye pişman oldum kendimi o kadar yordum bunu görmediler bile ax ax aklıma geldkçe kötü oluyorum valla

Aynen yarın oraya gidecem görümcemle konuşmayı düşünmüyorum bakalm nasıl davranacak o da

Evet en azından şöyle dersin iyilik yaptım haletöediler hakkettileri gibi davrancam dersin. Pişman olma boşver. Farklı insalarmış. Asık şimdi hakettikleri insana döbüş bakalım feleğini şaşırsınlar

Ay bı de tepki görünce ağlamaları yok mu üfff bitiriyor insanı. Çocuk çocuk hareketler. Mağdur olan oymuş gibi. Çok planlı yapıyorlar ya aslinda. Aglayinca ilgi ona yönelecek çünkü ağlatan suçlu olacak. Allah uzak etsin. Zorunda kalmadıkça aynı evde aynı odada bile kalmayın. Kalırsanız yüzüne bakmayın böylelerinin. Gülün sürekli mutlu görünün istiyorlar ki ben onu bir lafimla ağlattım yine yapabilirim. He çok yaparsin. Bir daha asla…

Aynen öyle yeter valla sustum sustum bi yere kadar

Ayyy dün bende boş bulundum girdim kızımın ayakkabıları kalmıştı onlarda abla dağınık girme diyene kadar ben girmiş bulundum ayyyy ne kadar utandım şimdi bunları da okuyunca hiç iyi değilim dostlar :see_no_evil: Bazen cidden aptallığım tutuyor ah

Ayy evet yaa görseniz var ya çocuk gibi oturup ağladı 30 una merdiven dayamış kız o kadar sinir oldum ki kim sana ne yapmış Allah aşkına senin için bişeyler yapan da kabahat ztn dedim bi daha asla kimse için kendi kendimi yormam doğum günüymş oymuş buymuş yapmam dedim hamileliğime rağmen ben onları düşünüp yaptım ama onlar bi Allah razı olsun bile demediler sen benle dalga geçiyorsun dedi bana şok oldum ve çok üzldm bnm salak kafam orda yine sustum aman kavga çıkmasın bu hamile halimle hiç çekemem yazın sıcaklığı bunaltıcıydı bide o halde ama ben sustum onlar tepeme çıktı

Senin kızın ayakkabıları düşmüş yine sorulmalydı ama yine hareketin yanlış olduğunu anlamşsn en azından çok utandım diyorsu bzm ki öyle mi utanmadan girip yatağa saçma sapan triplerde uzandı sormadan etmeden yüzüme bakmadan sen öyke mi yaptın yaw bazı insanlar cidden çok arsız yaa

Ay yok uzanilir mi öyle arsizlik tabiki. Bide çocuğun başında öyle ışık açık lak lak ben dayanamazdim alttan da almazdım valla tillahi gelse farketmez. Evet bana kıymetli nokta. Sana değilse evime de uğrama bı zahmet

Amın amın . Herkesın basında bı benzeri kaynana vardır :joy:Benmkı karmasık bı tıp ne yaptıgı bellı degıl. Bı bakmsın melek bı bakmısın seytan :joy::joy::joy:

O senin bebeğin senin kıymetlin sakın kendini ezdirme ezdikce eserler kiymetinfe olmaz sayqını koru ama tavrınıda koy ortaya odanın kapısını kilitle bir şey dediklerinde orası benim mahremim de o ev senin yuva senin evladında yuvanın neşesi hayat ksynağı kimseye ezdirme çoçuğunu görmemişte sizsiniz sayqısızlat yaş artmış ama insan olamamışlar

Bence sen çok sessiz kalıyorsun bebeğin başında ne vir vir konusuyorlar gitsinler oturma odasına bide o arkdsi kimse senin yatak odana giremez bacım eşin senin arkanda olması lazım valla bu konuda tavrını koyma vaktin gelmiş geçiyor bile sinir oldum yani ergen ergen hareketler ağzının payını iki verdinmi üçüncüye cesaret edemez eşin bile