Kızlar bebeğim 2 aylık bugün kontorle gittik ay sonu göz muayenesine cagırdılar. Doktor 1.5 saat süreceğini söyledi daha önce yaptıran var mı o kadar uzun sürecek ne yapacaklar?
Bugun bende goturdum ilk goz muayenesine 40 gunluk bakdi.doktor bi sorun yok 6 ay sonra kontrole gelin dedi gozunde bi skntimi gordide acaba ayrica 1.5 saat neye bakacaklarmis ameliyat okadar surmez
Merhaba ben de 2.5 aylik kizimi bir hafta once goz muayenesine goturdum yaklasik 10dk surdu ama doktor daha detayli bakmak icin damla damlatip bakmaliyim dedi, ben rutin bi muayene oldugu icin istemedim. Bir daha 1 yasinda getirirsiniz dedi. Belki doktor size damla damlatip goz bebeginin buyumesini bekleme ve asil muayene icin toplam 1.5 saat demistir
Ben bugun gittim 2 ay 1 haftalık kızım goz muayenesinde gozune damla damlatti ve 2 tane damla verdi 10 dk sonra bublari ver 20 dk bekle gözleri büyürse getir dedi bende getirdim mercekle gozune baktı sorun yok dedi 6. Ayinda kontrole getir dedi sunu diyim hastaneden hastaneye ilgiler yontemler değişir ama 1 buçuk saat cok fazla uzun ama ilgileneceklerse hic sorun degil bence iyi baksinlar da o yeterli ne kadar sure muayene olduğu sorun degil bana göre
Ben üniversite hastanesinde doğum yaptım bana biz baktık sorun görünmüyor tekrar göz muayenesine gerek yok ilerleyen yaşlarda gerek olursa götürürsün dediler devlette tekrardan çağırıyorlar mı
Bizede 1 saat fln sürüyor demişti sebebi damla damlatıp göz bebeğinin büyümesini bekleyip öyle bakıyorlar o yüzden