Gözde çapaklanma

Kızlar bebeğim 12 günlük. Dünden beri sol gözünde çapaklanma var sıvı şeklinde kuruyor sonra. Siliyorum nemli bezle aktıkça, bugün de anne sütü damlattık iyi gelir diye ama gözyaşı kanalları tıkalı olduğu için mi ki nasıl geçer ya da ne zamana kadar sürer yaşayan var mı? Nemli bezi silince sarı gibi çıkıyor izi.

Benim bebegimde de olmustu kucukken boyle borsey olmustu . Ben arastirdim .
Demlenmis cay ile gozunu bir kere sildim .kaynatilmis sogtulmus su ile hergun gozunu tek seferlik siliyordum . Gozyasi kanallarınin oldugu bolgeye dairesel olarak masaj yapiyordum .4 gunde gecti 7 gun ve ustu olursa dok gidilebilir .

Serum fizyolojiklerin göz ve burun yıkama damlası var onu pamuğa dökerek sildim ben onla temizlemiştim.

Bende ilk başta araştırdığımda çay ve süt denemiştim hiçbir faydasını görmedim artmaya başlayınca doktora gittim antibiyotik göz damlası vermişti iki günde geçmişti birde serum fizyolojikle gözünü temizlememi söylemişti.