Kızlar grip oluyorum bebeğime geçsin istemiyorum ne yapmalıyım acil yardım![]()
![]()
Grip bebeğe sütle geçmez ama solunumla geçer emzirirken maske tak bende olmuştum doktora gittim parol yazdı bana bide bende afedersin balgam vardı balgam söktürücü yazdı gönderdi 2 3 haftada anca gecti ama bebeği sürekli emzir senden gelen antikorla bebek hasta olmaz
Maske takıyorum 2tane geçmesin diye ![]()
Umarım en kısa zamanda atlatırsınız benimde bugün 4 buçuk yaşında kızım galiba grip oldu ateşide var yarın sabah doktora götürücem umarım 3 aylık oğluma geçmez
Allah şifa versin ya vAllah çocuklar hasta olmasın biz hasta olalım küçük bedenleri kaldıramıyor ![]()
Aminnn aynen onlar hasta olmasın çok üzülüyorum bitsin artık şu kış biran önce yaz gelsin istiyorum yazın hiç hastalık yok