Grip acil yardım

Kızlar grip oluyorum bebeğime geçsin istemiyorum ne yapmalıyım acil yardım​:cry::cry:

Grip bebeğe sütle geçmez ama solunumla geçer emzirirken maske tak bende olmuştum doktora gittim parol yazdı bana bide bende afedersin balgam vardı balgam söktürücü yazdı gönderdi 2 3 haftada anca gecti ama bebeği sürekli emzir senden gelen antikorla bebek hasta olmaz

Maske takıyorum 2tane geçmesin diye :disappointed:

Umarım en kısa zamanda atlatırsınız benimde bugün 4 buçuk yaşında kızım galiba grip oldu ateşide var yarın sabah doktora götürücem umarım 3 aylık oğluma geçmez

Allah şifa versin ya vAllah çocuklar hasta olmasın biz hasta olalım küçük bedenleri kaldıramıyor :worried:

Aminnn aynen onlar hasta olmasın çok üzülüyorum bitsin artık şu kış biran önce yaz gelsin istiyorum yazın hiç hastalık yok