Grip olduk

Kızlar bebeğim 15 aylık dünden beri burnu akıyor sürekli az da değil siliyorum 2 dkka geçmeden bidaha baya da akıyor yani öksürüğü yok çok nadir öksürüyor ama hapşırıyor sürekli. Evde ne yapabilirim bana yardımcı olur musunuz

Burnunu sürekli açık tut canım evde varsa buhar verebilirsin

bizde de oldu ayni sekil. doktorsuz evde atlattik. burnunu actik surekli aspiratorle. silmedik yara olmasin diye. burnunu cekince zaten baya bi sure akmiyor. doldukca cekin. bol bol mandalina portakal meyve ve bol su tuketsin. kuru dut kaynatip suyunu icirin enfeksiyonlara birebir. ihlamur da icebilir. oyle ilacsiz atlattik sukur ama grip yine bir hafta suruyor yani gecmesi. bir de temiz havaya cikarin mutlaka

Burnunu açık tutmak aktıkça aspiratörle çekin burun temizliği önemli. Biz burun damlası da kullanmıştık nezle oldugunda. Cigerleri etkilememişse buhara gerek olmaz. hafif atlatırsınız inşallah geçmiş olsun