Kızlar bebeğim 7aylık grip oldu dünden beri burnu tıkanık nefes alamıyor. Ateş vs yok şükür ama nefes alamadığı için huzursuz gece uyumadı, var mı öneriniz ne yapabilirim?
@ÇınarMetehan Aramiza hos geldiniz ![]()
Geçmiş olsun, deniz suyu damlata bilirsiniz burnuna
Dokundurmuyor ki silemiyorum bile![]()
Eşinizle yardımlaşıp yapmanız daha kolay olur
Bizde grip olduk dun goturdum ana sagliga burnunu aç surekli dedi
Hastalığının ilerlememesi için devamlı temizlemek gerekiyor gerçekten. Zor da olsa yardım alarak bence burnu tıkandıkça temizleyin. Hem huzursuz da olmaz rahat uyur rahat beslenir.
Geçmiş olsun bu ara herkes aynı hasta bizde kacgundur çekiyoruz zorla.temsiliyirum çünkü meme emiyor sadece onuda burnundan dolayı ememiyor tikaninxa bide başını uyurken yüksek tutun yastık koyun daha rahat uyur
Temizleme konusunda hiç cesaretim yok nefesini kontrol edemiyor gibi. 7.aya girdik emerken bile hala genzine gider nefes alamaz korkutuyor beni
ama ne zamana kadar böyle gitcek mecbur yapmam lazm onunda farkındayım, kış yeni geliyor daha çook hasta olacak.. Anne olmak çok zorrr, ikinci çocuğum ama yinede acemi gibiyim ya hepsi farklı oluyor gerçekten
Ben bazen aspiratörle çekmesem bile burnuna bir kaç damla serum fizyolojik sıkıyordum kızım kendi kendine çıkarıyodu burnundaki sümüğü
çıkarmasa bile yumuşatır. Osman gönülal da söylüyordu zaten aspiratörle çekmeden sadece serum fizyolojik damlatın diye. Belki yeterli olmaz çok fazla tıkanıklık varsa işe yaramayabilir ama denemekte fayda var tabi