Gün menüsü ve tarifleri 😋

Hepsi de çok güzel görünüyor ellerinize sağlık :heart_eyes::heart_eyes::clap:t2:

Çok memnun oldum hemşehrimi tanımakla :smiling_face_with_three_hearts: Nerde yaşıyorsunuz

Çok teşekkür ederim :heart_eyes:

Bende çok memnun oldum Adıyamanda yaşıyoruz yeni mahallede siz

Benim ailem Adıyaman’da biz izinlerde gelebiliyoruz ancak. Şu an da Bitliste yaşıyoruz