Gün menüsü ve tarifleri 😋

Merhaba arkadaşlar yeni bir şehre taşındık. Bu apartmandaki hanımlar önümüzdeki çarşamba günü hoşgeldine geleceklermiş onlara güzel bir menü hazırlamak istiyorum. Öğle saatlerinde gelecekleri için doyurucu bir şeylerde olsun istedim. Bu konuda bana fikir verir misiniz rica etsem :wink::smiling_face_with_three_hearts:
Hem bu başlık altında pastalar börekler salatalar falan paylaşabilirsiniz. Daha sonra misafirlik sunum fotoğraları da gönderebilirsiniz. Hadi buraları tariflerimizle süsleyelim :star_struck:

Hayırlı olsun öncelikle :smiling_face: Allah yeni yuvanıza bereket, huzur versin. Hayırlı insanlarla karşılaştırsin sizi. İnşallah anlaşabileceğiniz vefalı ve saygılı insanlar çıkar.
Bebekli halinizle çok yapamazsanız üç dört çeşit yapın yeter bence. Yapabilirseniz iki çeşit salata ( Tavuklu yoğurtlu salata ve kısır favorim) sarma, tatlı tuzlu kurabiye, börek, börek yoksa poğaça, cupcake, 2 çeşit meze( çıtır nohutlu, salatalıklı, patlicanli) .
Gelin pastası ve şerbetli bir tatlı da eklendi mi tamam :hugs:

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :heart_eyes: Güzel menü

Hiç değişmeyen misafir menüm poaça patates salatası tavuklu şehriye salatası kek ağlayan pasta yada muhallebi kadayıf Bunlar benim mutfağa girdiğimden beri misafir için yaptığım şeylerdir tabi farklı farklı tariflerim de var ama misafir için hepsini bir arada yapmak zorluyor mesela porsiyonluk profiterol yapıyorum ama sadece akşam çayına gelenlere çünkü yorucu geliyor onun yanına da birşeyler yapamam saydığım menü pratik geliyor artık bana :joy: bu arada inşallah güzel komşular edinirsin ne güzel toplanıp gelmek istemişler ve umarım çok güzel ağırlarsın

2 hafta once arkadaslarim geldi ogle cayina
Kiymali borek
Patates salatasi
İspanakli cikolata soslu cup kek
Tavuklu sehriye salatasi yaptim cup kekide yaptikdan sonra buyuk şiringam var onula kekin icine cikolata sosu sıkıyorum ici dolgulu oluuo cok begeniliyo

Ben her gelen misafirime yapamaya calisiyim goruntusude guzel oluyo canim :smiling_face:

Kısır yada patates saatasi yoğurtlu erişte tuzlu tatlı kurabiye poğaça sarma mercimek köftesi kalabalık değilse kuplarda supangle şerbetli bı tatlı çoğaltabiliriz :smiling_face:

Ay canim keske gorsel atmasaydim hakkini helal et

Çok teşekkür ederim çok güzel fikirler verdiniz :heart_eyes:

Çok teşekkür ederim. Benimde sabit bazı menülerim var ilk kez gelenlere hep yaparım. Önceden çalıştığım için pek kalabalık misafirim olmazdı. Yakın akrabalarımız ve eşli olarak gelen arkadaşlarımız olurdu. O zamanda eşim evde olur yardımcı olurdu. Şimdi sadece hanımlar olunca biraz özeneyim dedim :grinning_face_with_smiling_eyes:

Efsane görünüyor ellerinize sağlık :face_savoring_food: Bu nefis cup kekin tarifini de alsbilir miyiz

Güzel fikir teşekkür ederim :heart_eyes:

En son asilin doğum gününde kalabalık misafirim oldu. Onda da böyle bir hazırlık yapmıştım. Sarma dolma rus salatası patatesli börek revani browni tuzlu kurabiye vardı menümde. Ama artık hava sıcak bunların hepsi ağır olur. 1 tatlı 1 tuzlu bir ara sıcak bir salata yeterli olur bence


Meyveli tatlılar güzel olabilir. Bazen porsiyonluk cheesecake ya da orman meyveli kek aypare yapardım böyle. Ayy paslanmışım resmen. Eskiden yaparmışım ya şimdi o eski halimden eser yok şimdi. Sizde öylesine misiniz

Ya maşallah bu ne yetenek harika görünüyolar

Bu orman meyveli keki bebeklere uyarlayabilir miyiz acabaa

Ellinize sağlık çok güzel görünüyorlar :heart_eyes: ben de gerçekten eskisi gibi yapamıyorum çocuktan sonra. Çok özenirdim ben de önceden, şimdi en kolayı hangisiyse onu yapabiliyorum ancak :rofl:

Teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts: Ben orman meyvelerini kendim dondurucuya atmadım marketten şoklanmış olarak aldığım için doğallığı şüpheli. Meyveleri mevsiminde kendimiz derin donduruya atarsak şeker yerine elma suyu konsantresi falan kullanırsak olabilir. Kabartma tozu yerine karbonat kullanmak doğru olur mu bilmiyorum ki.

Hızlandırılmış şekilde pratik menüler yaparsak bravo bize :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bu şekilde bir hazırlık yaptım. Çiğköfte ve kuskuslu rus salatası vardı onları çekmeyi unutmuşum. Çiğköfteyi eşim yaptı. Adıyamanlı olunca bize ait bir şey olsun istedim.

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor hepsi …bende adıyamanlıym