Merhaba arkadaşlar yeni bir şehre taşındık. Bu apartmandaki hanımlar önümüzdeki çarşamba günü hoşgeldine geleceklermiş onlara güzel bir menü hazırlamak istiyorum. Öğle saatlerinde gelecekleri için doyurucu bir şeylerde olsun istedim. Bu konuda bana fikir verir misiniz rica etsem ![]()
![]()
Hem bu başlık altında pastalar börekler salatalar falan paylaşabilirsiniz. Daha sonra misafirlik sunum fotoğraları da gönderebilirsiniz. Hadi buraları tariflerimizle süsleyelim ![]()
Hayırlı olsun öncelikle
Allah yeni yuvanıza bereket, huzur versin. Hayırlı insanlarla karşılaştırsin sizi. İnşallah anlaşabileceğiniz vefalı ve saygılı insanlar çıkar.
Bebekli halinizle çok yapamazsanız üç dört çeşit yapın yeter bence. Yapabilirseniz iki çeşit salata ( Tavuklu yoğurtlu salata ve kısır favorim) sarma, tatlı tuzlu kurabiye, börek, börek yoksa poğaça, cupcake, 2 çeşit meze( çıtır nohutlu, salatalıklı, patlicanli) .
Gelin pastası ve şerbetli bir tatlı da eklendi mi tamam ![]()
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim
Güzel menü
Hiç değişmeyen misafir menüm poaça patates salatası tavuklu şehriye salatası kek ağlayan pasta yada muhallebi kadayıf Bunlar benim mutfağa girdiğimden beri misafir için yaptığım şeylerdir tabi farklı farklı tariflerim de var ama misafir için hepsini bir arada yapmak zorluyor mesela porsiyonluk profiterol yapıyorum ama sadece akşam çayına gelenlere çünkü yorucu geliyor onun yanına da birşeyler yapamam saydığım menü pratik geliyor artık bana
bu arada inşallah güzel komşular edinirsin ne güzel toplanıp gelmek istemişler ve umarım çok güzel ağırlarsın
Ben her gelen misafirime yapamaya calisiyim goruntusude guzel oluyo canim ![]()
Kısır yada patates saatasi yoğurtlu erişte tuzlu tatlı kurabiye poğaça sarma mercimek köftesi kalabalık değilse kuplarda supangle şerbetli bı tatlı çoğaltabiliriz ![]()
Ay canim keske gorsel atmasaydim hakkini helal et
Çok teşekkür ederim çok güzel fikirler verdiniz ![]()
Çok teşekkür ederim. Benimde sabit bazı menülerim var ilk kez gelenlere hep yaparım. Önceden çalıştığım için pek kalabalık misafirim olmazdı. Yakın akrabalarımız ve eşli olarak gelen arkadaşlarımız olurdu. O zamanda eşim evde olur yardımcı olurdu. Şimdi sadece hanımlar olunca biraz özeneyim dedim ![]()
Efsane görünüyor ellerinize sağlık
Bu nefis cup kekin tarifini de alsbilir miyiz
Güzel fikir teşekkür ederim ![]()
Ya maşallah bu ne yetenek harika görünüyolar
Bu orman meyveli keki bebeklere uyarlayabilir miyiz acabaa
Ellinize sağlık çok güzel görünüyorlar
ben de gerçekten eskisi gibi yapamıyorum çocuktan sonra. Çok özenirdim ben de önceden, şimdi en kolayı hangisiyse onu yapabiliyorum ancak ![]()
Teşekkür ederim
Ben orman meyvelerini kendim dondurucuya atmadım marketten şoklanmış olarak aldığım için doğallığı şüpheli. Meyveleri mevsiminde kendimiz derin donduruya atarsak şeker yerine elma suyu konsantresi falan kullanırsak olabilir. Kabartma tozu yerine karbonat kullanmak doğru olur mu bilmiyorum ki.
Hızlandırılmış şekilde pratik menüler yaparsak bravo bize ![]()
Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor hepsi …bende adıyamanlıym





