Bebeğim 8 9 arası uyuyor eşim işten 6da gelince yemek bulaşık derken akşam çıkarmak bazen denk gelmiyor bende yorulaun diye bi saat gündğz çıkarasım var ama güneşten tedirginiö güneş kremi şapka takıyorum ama siz çıkarıyor musunuz?
Benim de aynı şekilde oluyor. Bazen yorgun da olsak akşam çıkarıyoruz ama genelde gündüz güneş kremini sürüp çıkarıyorum mecburen. 11 gibi daha iyi oluyor oynatıp getiriyorum öğlen uyutuyorum.
Olmaz Allah’ın izniyle ya ben bitane meyve bir de suyunu alıyorum yanıma dönmeden öncesi yiyor eve geçiyoruz ![]()