Hanımlar merhaba 13 buçuk aylık kızım var doğdu doğalı gündüz uykularımız çok yokdu hatta 10. Ayda tek uykuya geçtik gece uykularımız güzel akşam 9-10 arası uyur sabah 8-9 arası uyanır ama bir iki haftadır gündüz uyumuyo valla uyutmak da işkence oldu artık yarım saat anca uyuyor, uykusunu alamadığı için de hep bi mız mız tekrar uyutamıyorum da böyle mi gidecek bu ne yapmam lazım erken de kaldırsam aynısını oluyor ne yapacağımı şaşırdım
Kendi haline bırakın biraz yani mesela şöyle uyutmaya calışmayın ta ki kendisinin uykusu gelene kadar rutin oluşturun sıcaktr uyku öncesi duş aldırın sessz bi ilahi açın sallıyorsanız beşikte köyün uyusun uyuyamadı ği için mızmızdr bnm kinin uykusu gelince ortalığı ayağa kaldırıyo
Ya aslında çok düzenliyiz beşiğinde yatmıyor gündüzleri yerde yatırıyorum saat 1 1 buçuk gibi uyur normalde hemen yatağını yere atar ama bu 15 20 gündür uyutuyorum yarım saat 40 dk anca şaşdım kaldım valla kendi uykusu geldiğinde uyutuyorum zaten valla kendi kendine uyuyan çocuk gitti yerine başka biri geldi yani değişik yaptığım hiç birşey yok ki düzeni bozulsun vs bilmiyorum ne yapacam evim sıcak da değil bunalsın
O zaman belki dişlerinden çok rahatsız oluyordur bizde diş dönemindeyiz mahvolduk
Aslında diş çıkarıyor hemde azı dişlerini ama gece güzel uyuduğu için o etkiler mi gündüz uykusunu bilemedim oyuzden bakalım umarım geçici bir süreçtir gündüz hiç uyutmasam duracak gibi şuan
İnan aynı durumu bende yaşıyorum canım gündüz uyku saati geldiğinde uyutuyorum yarım saatte kalkıyor tekrar sallıyorum hadi uyusun die bı kere de uyumuyor ayaklarım kopuyor salla salla bi kere hiç uyumadı taaa akşam 11 de uyudu diyorum artık kendi kendime gündüz uykusu yapmicak mi die ama düşünüyorum küçük daha napcagimi şaşırdım
Ay bugün biraz geç uyuttum 1 buçuk saat uyudu ben şok
normalde 1,1 buçuk da uykusu gelir uyuturum bugün işim de vardı biraz geç olsun dedim 2 buçuk da uyuttum valla tam 1 buçuk saat uyudu iki üç haftadır ilk defa 40 dk üzerinde bir uyku oldu umarım düzene girer o uyuyunca çünkü dinleniyorum kaç gündür ruh gibiyim
Sahah 8.30 gibi kahvalti yapariz eymene bir saat felan surer.
10.30 kadar icerde oynar
11.00 gibi parka gideriz.
Bir saatte oyle buluyor.
12 de geldik mi sut meyveli sut icer uyur
Rahat 2 3 saat uyur.
Bayagi yoruluyo cunki ozaman.
Tekrar oyun sut
Uyku birdaha 17.00 dogru
2 saatte oyle uyuyo.
19.00 gibi yemek 8 9 arasi uyur sabaha kadar eger bi rahatsizligi olmazsa.
Cocuklari uyutmanin en kolay yolu yormak disarda enerjisini atmak