Kızlar merhaba bebeğim 42 günlük iki üç gündür düzen müzen kalmadı gündüz tövbe uyumuyor kısa şekerlemeler yapıyor, sürekli memede fırsat vermiyor ki meme dolsun mama veriyorum onu da yiyor yalandan şöyle, ben anlamadım gece de uyuyor aksine kırkı çıkınca düzeliyordu diyenler nerde parça parça 3 saatlik uykuyla geziyorum geçen haftada 5. Hafta atağıydı onda da perişan oldum normal mi bu hali
Allah yardımcımız olsun canım bu biter şimdi 8. Hafta başlar uykular haram oldu bize ![]()
Beni şöyle bi 10 saat bıraksalar uyusam deşarj olsam keşke
Keşke öyle bir şansım olsa gurbetteyim ben bir Allah’ın kulu yok kocamdan başka ![]()