Gurbette bebek büyütmenin zorluğunu yaşıyor musunuz?

Ailem 8 9 saat uzakta etrafımda kimse yok arada geliyorlar bizde pek gidemiyoruz eşim polis izni olmuyor . Geçen ablam geldi bebeğim bir yaşında nasıl sevindi oynadı onunla . Yolan geçen insanlara bakıyor sesleniyor içim burkuluyor sizde aynı mısınız zorlanıyor musunuz

Bende aynı durumdayım parkta etrafa gülücükler saçtığını görünce üzülürüm hep geçen abimlere gitmiştim kızıyla öyle güzel vakit geçirdiki. bende çok zorlanıyorum bazen diyorum ki şöyle sadece yarım saat biri baksa aklım kalmasa ona ayrı kendime ayrı üzülüyorum

Vallahi ben gurbette değilim ama gurbet benim içimde. Çok uzak olmadığımız halde yalnız büyütüyorum, elbette zorlandığım zamanlar oluyor. Ama böyle olmasinda da bir hayır vardır diye düşünüyorum.

Aslında bakarsanız benim ailem uzakta ama eşimin ailesi yakın bize ama destek görmüyorum asla onlar öyle yaptıkça daha güçlü hissettiğim zamanlar oluyor tek başıma yeterim ben kimseye ihtiyacım yok derim kendime hep illaki bazen fazlaca zorlanıyorum ama yine üstesinden geliyorum ve kimseye oğlum hakkında yorum yaptırtmıyorum ne verdiğime ne giydirdiğime ne yaptığıma çünkü hakkı yok kimsenin bunun için.
biz çok güçlüyüz

Ailem gelip gidemiyorsa ben giderim dedim :hugs: imkânınız varsa gitmelisiniz 2 hafta bile olsa toparlıyor insanı.

Bende gittim iki hafta falan kaldım ama oğlum sadece benim ona bakmama öyle alışmışki pek dinlendiğimi söyleyemem :person_facepalming:

Benim ailem 1 saat uzaklıkta ama kardeşim engelli annemin bana geldiginde bile hic faydası olmuyor hatta daha cok yoruluyorum.. 9 aydır cok zor günler yaşadım çok ağlad7m yalnızlıktan cok çektim Allah herkesin yardımcısı olsun kimseyi yalnızlıkla sınamasın cok cok zor