Merhaba, oyun alanı almayi planliyorum. Genel olarak ölçüler 125×125 kucuk geleceginden endise ediyorum. Kullanan arkadaslar memnun mu?
Biz çocuk odasında 180lik oyun matını kullanıyoruz 2 cm kalınlığında. Ama çocuk odası mutfaga baya uzak kaldığı için evin girişine 125lik olandan aldık ve ondan da gayet memnunuz. Yalnız onların yanında gelen matlar öyle kalın değil, biz içine 3-4 tane yastık attık, altında da kalın bi halı var. Sadece ikisinden biri için yerim olsaydı 180lik mattan alır etrafına ekstra çit alırdım.
125 lik cok küçük geliyor degil mi?
Oyun çiti mi yoksa oyun matı mı demek istiyorsun
Ikeaninki guzel
Valla ben yorganini seriyorum yere onun üzerinde oynatiyorum zaten evler sıcak kullanmıyoruz böyle degerlendirmis oluyorum
Aynen genis bol elinde ne varsa o an
125lik cocuga kucuk gelmiyor da bana kucuk geliyor
yani o oynarken yanina soyle bi uzanayim diyemiyorsun
