Doğum yapalı 8 ay 4 gün oldu, hala regl olmadım. Korunuyor olmamıza rağmen içime şüphe düştüğü için test yaptım silik çizgi çıktı. Kan verdim 0.6 çıktı değer. Doktor 1 hafta sonra bidaha bakalım dedi dün kan verdim yine 0.6 çıkmış. Aynı gün yine test yaptım yine silik çizgi vardı. Bu aralar kasık ağrılarım başladı sizce adetim yakın mıdır? O yüzden mi silik çizgi çıkıyordur, bunu yaşayan var mı?
0 ila 5 arası gebelik yok dediler dün gece gittim doktor dedi benim 0 2 e senin 0 6 olmuş seninki
Benimde aynı çift çıkmıştı canım 10 gün gecikmiştim sonra kanda birşey çıkmadı hormonlarla alakalı demişti ertesi gün regli oldum inşallah seninde birşeyin yoktur
Bende ilk adetimi sekiz ay sonra oldum. Adete bir hafta kala kasık agrılarım cok artmıstı..
Bende 9ay olmadım sonra oldum bidaha 1.5ay sonra oldum şimdi normal oluyorum sende olursun yakınd arkadaşım
Ben de korunuyorum. 9 ay 1 hafta oldu doğum yapalı. Hala regl olmadım ama son birkaç gündür kasıklarım aşırı ağrıyor. 3 hafta sonra bi kontrole gidicem bakalım
O zaman bizim de yakındır inşallah
bu kaset testlerde silik çizgi çıkması durumunu daha önce hiç yaşamamışyım o yüzden çok şaşırdım. Yalnız böyle kasık ağrılarının başlaması beni korkuttu, hamilelik öncesinde de adet günlerinde ağrım çok olurdu kıvranırdım hatta kusardım midem çok bulanırdı. Doğumdan sonra unarım öyle olmaz diyordum ama şimdiden ağrılar başladı bile.
Evet 5 üzeri gebe sayılıyor, benimki 6 değil de 0.6 çıktı yani 1 bile değil aslında. 0 ile 1 arasında bir değer çıkmış. Geçen hafta da aynı çıkmıştı hiç değişiklik olmamış yani gebelik yok demektir. Sizin de 0.2 yani o da 1 bile değil aslında
Bebeğim 6 buçuk aylıkk 2 aydır regl oluyorm regl olmadan önce şiddetli karın ağrım vardı bemde test yaptm yine ne olur be olmaz diye süprizzz çift çizgi ama kafayı yemek üzerydim hemen kan testi verdim 1.20 çıktı gebelik yoktu yani bnde idrar yolunda enfeksiyon var o yüzden şimdi bilr yapsam teste pozitif i görüyorum enfeksiyon dan dolayı zaten erken doğum yaptım
Hamilesin bnmde ayni silk cikti kc kere yptysam
Bana mı dediniz, benim kan testim 1 hafta arayla 2 kere negatif çıktı hamile değilmişim.
Aa demek ki gerçekten regl öncesi de silik çizgi oluyor
Oğlum haftaya 1 yaşına girecek ben hala regl olmadım. İlginç ama test yapmadım cesaret edemiyorum yoktur bence yaa bulantım olurdu yorumlari okuyunca acaba test mi yapsam diye düşündüm
Bence bsşka şüpheniz yoksa kafanızı karıştırmayın
2. kez kan verince ancak ikna olabildim ben hamile olmadığıma. Olsaydı da mutlu olurdum testi pozitif zannedince kendiliğinden oldu işte ne güzel dedim hatta eşime. Çok zor olurdu tabi kızım daha çok küçük ama, hayırlısı böyleymiş diyorum artık.
Sütünü koruyor derler yaslilar
Sende benim gibi olmuşsun gözün aydın canım ![]()
Yok bacım inanma doktorlar öyle demiyor malesef
Bende idrar yollarınds enfeksiyon var diye sürekli silik çizgi görüyorm regl öncesi diye değil canm
Evet bir süreye kadar emzirdiğimiz için yumurtalıklar çalışmıyormuş bir süre, ama emzirme azaldığında 6 aydan sonra yumurtalıklar çalışmaya başlıyormuş o dönemlerde de hamile kalma ihtimalimiz oluyormuş adet görmemiş olsak bile