Hanımlar merhaba memnun kaldığınız halı ve koltuk yıkama makinesi varmı. Kayınvalidem hediye almak istediğini söyledi sen model beğen değince kararsız kaldım çok pahalı olmayacak ama 5-6 bin civarı menun kaldığınız model varmı ben bu tür şeylerin online alınmasıma karşıyım da kullanıp memnun kaldığınız model varsa yardımcı olabilir misiniz
Sizde de nasıl bir kayınvalide var resmen kadın gelinine hediye almak için oğlunu evlendirmis vay arkadaş, benimki de tam yamyam ne zaman bize gelse muhakkak bir eşyami beğenip yanında götürurdu, bir kere de canim gelin kızıma çam sakızı çoban armağanı bi cumhuriyet falan alıyım demedi ![]()
hediye alma konusunda üstüne yok desinleri sever. Hele bizimkilerle kıyaslanmayı çok sever ![]()
biraz kıskançdır ama yinede allah razı olsun her ay benim, kızımın harçlığını ayarlar bi şey görsem desem hemen alır. Geçen ay süpürge aldım işte bi tek halı yıkama makinam eksik dedim. Dün işte aradı beğen bi model alalım diye
çok yük olmak istemiyorum oyuzden fiyatını abartmamam lazım. Bu makinayı düşünüyorum bende ama trendyolda işte hortumu çok çabuk kırılıyor diyolar doğru mu acaba bende beğendim bunu al diycem
Valla hunharca kullanılırsa hortumu da kırılir haznesi de
bunlar kibar aletler o yüzden kibar davranmakta fayda var hshshs offf çok kıskandım kaynanana ANNE diyebilir miyim ![]()
Ahaha çok güldüm ya ben de ben deee
ay maaşallah diyelim.
Biz de bu makineyi aldık daha kullanmadık. İnşallah iyidir.
Hahshshh nazarimiz degiyormus falan sonra bir daha ki paylaşımın başlığı ‘Kaynana sorunsalı’ oluyormus, sorunu direk bu arkadaşta ararım shshsh herkesin kaynanasinda hata olabilir ama Ü.b’ nin kaynanasinda asla ![]()
![]()
Çabuk sil bu yorumu. Burada hepimizin birden nazarı kaynanana tesir eder Allah muhafaza![]()
![]()
![]()
Bu kadar yorumdan sonra zaten sorun olsa da ben olsam fake hesap açar gelirdim ![]()
Ü.b olumsuz birşey yazsa biz hemen yok canimmmm kaynanan öyle demek istememiştir sen yanlış anlamışsındır deriz inanmayiz soylediklerine ![]()
Ahahhahahah hanımlar iyi güldürdünüz beni adı kaynana iyi olsada yaranamaz bize ![]()
şaka bi yana gerçekten çok kıskanç her ne görürse alır ama çocuğumu benden kıskanır ![]()
![]()
bütün servetini dökse azdır yani ![]()
![]()
ma gerçekden bişey görsem heves etsem hemen alır yada parasını verir o konuda hakkını yiyemem. İki yıl oldu evleneli doğum günü hediyemi doğum hediyemi herşeyimi almışdır kendi oğlu doğum hediyesi almadı kaynanam aldı ![]()
![]()
ve kendi annem bişey alsa asla altta kalmaz ![]()
ay hiç bişey almasada olur allah binlerce kez razı olsun on numara çocuk yetiştirmiş o yeter ![]()
bazen benim annem de kaynanamı kıskanıyor niye çok samimi olmaya çalışıyor diye ![]()
![]()
![]()
Cevaptan tek anladığım herkes herkesi kıskaniyor![]()
bende böyle kıskanç bir kaynanaya sahip olduğun için kıskanıyorum
benimki de var ya elinden gelse havayı fazla soluyorsunuz israf diye poşete havayı doldurup bize solutacak..Kaynanamdan kocam gibi bir insan nasıl çıkmış onu anlamakta güç
Yerinde olsaydım eğer iyice kaynananı kışkırtırdim hdhhdhd arkadaşımın kaynanası şunu almış vs diye iyice yarışa sokardim shdhdhsh parası bitene kadar devam ![]()
Kız diyorum ya kaynananın iyisi olmaz diye
illaki kötü bi huyu vardır işte benimkide kötünün iyisidir yinede hamdolsun
görüyoruz neler var ![]()
![]()
![]()
Bende bundan var iyi makina ama ben kullanamıyorum. Temiz suyunu doldur işin bittikten sonra bütün hazineyi borusunu temizle zor geliyor bana. Senede bir koltuk yıkarım o kadar. Silmek bile daha kolay. Hiç pratik makinalar değil bence bel kalmıyor bunları kullanırken. Birde makina kendi yıkamıyor. İlaçlı suyu püskürttükten sonra fırça lif tarzı bişeyle fırçalamazsan temiz olmuyor. Senin yerinde olsam almazdım.
Bende kendim yıkamıycam eşim yıkar illaki heves ettim evde bulunsun istiyorum birde omurgamda sorun var silme yapamıyorum eşimde silmekden pek anlamıyor en azından makina olursa yıkar diye düşünüyorum

