Hamilelik sezeryan

Merhaba,1 yaşında oğlum var 14 haftalık hamileyim ikinci sezeryanım zor olur mu tek bunu düşünüyorum araları az die başına gelen yaşayan bilgisi olan tecrübeli olan yazabilir mi lütfen

Kendinmi istedin sezeryani yoksa ebelermi tavsiye etti.
Benim oglanlarin arasindada bir yas var.
Ilk sezeryan ama digerini sezeryan planladik ama normal oldu.eger bi konplikasyon yoksa normal dogum isteyebilirsin.
Sadece kontrollerini 20 haftadan sonra ebe takip etmiyo doguma kadar hastane ilgileniyo.
Benim bu dort numara da sezeryan dediler ama normal oldu bi rahatsizligimdan dolayi
Ilk yaptigim sezeryanin dikisi 19 sene sonra icerden rahim agzina kaynadi bide plasenta previa vardi yukari cikmadi onun icin kanama tehlikem vardi.
Neyse sukur oda normal oldu sezeryan beklerken.

İlk sezeryan kendim istedim normal cesaret edemedim ilk sezeryande yarım bayılma oldu ikincisini de yine sezeryan istiyorum ama yarım değil komple bayılma istiyorum çünkü diğerinde insanın piskolojisi bozulcak gibi ve korkuyorum

Benim ilk genel anestesie ile oldu lokal anestesi degildi
Suan ben yine dogum yapsam genel anestesi isterim.
Dogum sayisi arttikca acilma saatlerin gittikce dusuyo en son
17 saat ilk dogum
12 saat 2 inci
6 saat 3 uncu
4 .4.5 saat icinde dogum oldu
Kassilmalar dayanmayacak hale geliyo.

Eger korkuyorsan genel iste

Tamam canım sağol ikinci öyle istiyorum genel ama o zmnda bebek riske giriyor gibi söylentiler var bayılma yapıldıktan 5 DKK içinde bebeğin çıkartılması gibi falan

Sakin ol canim hersey yolunda gidecek zaten 3 saat sonra felan kendine geliyorsun hemen uyanmiyorsun.hic bir sey fark etmezsin.uyaninca bebegin yaninda olacak uyaninca.

Hadi ya o kadar uzun mu 3 saat sonra

Evet maalesef biraz uzun sürüyor ama bebeğim yanımda uyandım başında bekliyorlar. Ben de önce lokal anestezi olacaktım hissettim maalesef 2 kere yaptılar iğneyi. Yine hissedince komple uyuttular. :expressionless:

Anladım.peki bir sürü söylentiler var komple uyutmada bebege zararı oluyor hemen 5 dk içinde alınması gerekiyor falan gibi sizce böyle bişey varmı doğru mu herhangi bir sıkıntı yaşadınız mi

Yok hiç duymadım öyle bir şey de yaşamadım. Doğum sonrası ayrıntılı bir rapor veriyorlar size neler yapılmış kimler vardı doğum saati falan. Onu alınca okursunuz ancak. Uyuyunca bir şeyden haberiniz olmuyor haliyle :sweat_smile:

Lokal anesteziden neden tedirgin oluyorsunuz tehlikeli bir durum mu var ki , ben lokal sanırım sırttan iğneyle belden aşağısı uyuşturularak mecburi oldum 3 gün sancı çekip açılma da oldu 8 cm su da geldi ama bebek inmeyince 3. Günün sonunda valla ameliyatla alacakları için mutluluktan ağlamıştım :face_with_peeking_eye: beni tedirgin değil mutlu etmişti o açılardan sonra :rofl: şimdi ikinciyi istiyorum 3,5 aylığız gerçi daha erken ama yine aynı dogurmak isterim yani tabi o baştaki ağrıları cekmedeb :rofl:

Surdu evt benim sorun vardi ama bide benim oglan kafadan duz gelmedi.
17 saat sancidan sonra karar verdiler
Acil sezeryan.