Hamileyken bebegimi emzire bilirmiyim

Bebegim 9 aylik memeye duskun 5 haftalik hamile oldugum cikti emzirmeye dewam etsem sorun olurmu boyle olup emziren warmi

3 aya kadar emzirebiliyorsun canım 3 aydan sonra doktorlar izin vermiyor karnındaki bebeğini etkilemesin diye doktora gittiğinde yine sorarsın

Benimde öyleydi doktorum 20 haftalık olana kadar emzirebilirsin demişti kese etrafında kanama olduğu için yavaş yavaş kesmeyi dene demişti zaten sutumde azalmıştı yavaş yavaş kestim şuan kızım 2 gün sonra 11 aylık olacak karnımdaki bebiste 22+6 yani bir sorun olmadı bol bol beslenin dinlenin süt zamanla azalıyor zaten doymuyor ek gıdayla desteklersiniz kimide sütun tadı değişiyor kendi bırakıyor zaten diyor

Ek gida yiyor yawas ywas biraktircm artik

Kiz bugun de ben sana sorcaktim hamile misin diye senden cok ben merak ettim​:heart_eyes:
Allah saglikli bir sekilde kucagina almayi nasip etsin ..Cok guzel bir hamilelik geçirirsin. :two_hearts:

Amin canim ins tesk ederim

Risicolu bir gebeligin olmadigi surece olabilir.

Üç ay falan emzir o zmAna kadar yaşına gired yaşında. Sonrada bı altı ay daha mama destekli git bence doktorla öneriyor

Bi doktora gidince soracm bkalim

Osman gönülalın videoları var onu izle mutlaka değerlerinde bir düşme yoksa, halsizlik falan hissetmiyorsan emzirmeyi tavsiye ediyor.

Tmm cnm tsk ederm