Bebegim 9 aylik memeye duskun 5 haftalik hamile oldugum cikti emzirmeye dewam etsem sorun olurmu boyle olup emziren warmi
3 aya kadar emzirebiliyorsun canım 3 aydan sonra doktorlar izin vermiyor karnındaki bebeğini etkilemesin diye doktora gittiğinde yine sorarsın
Benimde öyleydi doktorum 20 haftalık olana kadar emzirebilirsin demişti kese etrafında kanama olduğu için yavaş yavaş kesmeyi dene demişti zaten sutumde azalmıştı yavaş yavaş kestim şuan kızım 2 gün sonra 11 aylık olacak karnımdaki bebiste 22+6 yani bir sorun olmadı bol bol beslenin dinlenin süt zamanla azalıyor zaten doymuyor ek gıdayla desteklersiniz kimide sütun tadı değişiyor kendi bırakıyor zaten diyor
Ek gida yiyor yawas ywas biraktircm artik
Kiz bugun de ben sana sorcaktim hamile misin diye senden cok ben merak ettim![]()
Allah saglikli bir sekilde kucagina almayi nasip etsin ..Cok guzel bir hamilelik geçirirsin. ![]()
Amin canim ins tesk ederim
Risicolu bir gebeligin olmadigi surece olabilir.
Üç ay falan emzir o zmAna kadar yaşına gired yaşında. Sonrada bı altı ay daha mama destekli git bence doktorla öneriyor
Bi doktora gidince soracm bkalim
Osman gönülalın videoları var onu izle mutlaka değerlerinde bir düşme yoksa, halsizlik falan hissetmiyorsan emzirmeyi tavsiye ediyor.
Tmm cnm tsk ederm