Hamileysem yandım demektir help😀

Ooo maşallahhh zor demi söylemiyorsun :joy::joy::joy: sağlık versin onlara allahım :two_hearts: kardeş olmasını ben de çok isterdim ama plansız zamansız oldu hayırlısı böyleymiş

Cok tatli bi heyecan yani tepkin tabi ki normal beklemediyon yani istememezlik degil de ani bi sok gibi canim ama merak etme olur gecer.icin daraldikca yaz.

Oho benim ikisini daha soylemedim

Bende 4 tane var

Benim oglanlarin yasi 21-20-16- yas ve 22 aylik

bereketiyle gelecek emin olun size ne kapılar açacak rabbim bı sikintiniza şifa olarak vermiştir belkide :smiling_face_with_three_hearts:

Oooo son 22 aylık uzun aradan sonra çiçek gbi açmıştır eve maşallah hepsine size de helal olsun​:joy:çok zordur eminim ama bir olarak da güzel​:smiling_face_with_three_hearts: çok teşekkür ederim desteğiniz için :two_hearts:

4 oğlan demi ben yeter dedim 3 tane yeter kız olacak diye futbol takımı kurmaya niyetim yok​:rofl: bende de 3 oğlan 11 8 yaş ve 9.5 aylık​:face_with_peeking_eye:

Evettt umarım yetebilirim teşekkür ederim güzel kalbinizden öpüyorum :face_holding_back_tears::two_hearts:

Benim oglanlar eymeni gorunce bi daha olsun istiyolar hahah

yetemeyecek hiç bişey yok anne kalbi sinirsizdir 100 çocuğunda olsa hepsini ayrı ayrı sevecek kadar pofidiktir kalbimiz :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Hahahah maşallah biz de 4 kız kardeşiz benim oğlum var bakalım bidaha o tongoya düşmem futbol takımı ı ıııı:joy::joy::joy::joy:

Hahahahahah onlara hava hoş kocam da havalarda uçuyo ona göre bisey yok pek çünkü :joy:

Benim ebe dedi senin yine oglan olacak dedi tuttu da gercekten senin esin sadece erkek salgiliyo dedi

Yaaa çok tatlısınız :bouquet:

Aynen ama allah icin abileri cok guzel bakiyolar.deneyimli anne gibiler masallah ozellikle en buyuk

bizim doktorda git eşinin kafasına terliği fırlat bı kız çocuk veremedin bana diye demişti​:joy: millet erkek çocuk ister bizim gibi olmayanda kız bekler​:joy:

Benim de ilk gebeliğimde içime hep erkek doğdu öyle de oldu şimdi hislerim yok kaybettim :joy:kendime gelince hissederim sanırım. Bir de kim duysa çok erken gerek var mıydı bilmiyorum demedi etkiledi sanki yani tepkiler çok garipti hemen acelen neydi bi kreşe başlasaydı bir de ben çalışıyorum beni sanırım tepkiler yordu

bizde 4 kardeşiz ben tek 3 erkek kardeşim var

Maşallah onlar size büyük kolaylık olmuştur. Kimse duysun istemedim ama hastanede çalışınca herkes duyuyor laboratuvarda zaten duyuldu herkesin içinde müjdeledi sağolsun ondan ona onadan ona yayıldı tepkiler de üzülerek olsun yapacak bisey yok oldu

Aynen cok istedim gercekten kiz cocugu her hamileligimde ama kismet degilmis.tabi hepsinin yeri ayri rabbim saglikli guzel omur versin.

bizde de aynı yaşı küçük odasına rağmen çok güzel bakiyo ilk abi ikinci biraz kiskaniyo hafif dovecek gibi seviyo​:sweat_smile: