Kızlar son adetim 15 Ağustos adetim 5 gün sürüyor 23 ağustosta bir kaza oldu ama yumurtlama dönemim değildi diye düşünüyorum ama bugün adet olmam gerekiyordu şaşmaz genelde daha akşam olmadı ama haftaya tatile gitcem adet geciktirici alayım haftasonuna girmeden dedim öncesinde beta verdim çıkmak üzere sizce nedir ihtimal bebeğim var bu arada 14 aylık ![]()
Yoktur birşey Allah’ın izniyle haber ver sonuç çıkınca ![]()
Pozitif ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
napcam
Ayyy yapacak bişey yok ne diyelim cnm hayırlısı olsun kötü düşünme demekki kismette varmiş![]()
Ay biraz önce ben de benzer bir post açtım. Ben daha test yapmadım ama adetim gecikti ben de şüpheleniyorum
bizde kaza filan olmadı yalnız korunduk hep. Bende her ay bi şüphe oluyo mide bulantısı da oluyo test yapıyorum negatif çıkıyo. Bu defa daha çok bekledim hemen şüphelenmek istemiyorum dedim ama bakalım artık merak etmeye başladım. Sizin kaç çıktı beta hcg sonucunuz?
Valla öyle ama beklemiyordum geciktirici alacaktım tatile gitcem diye içimden bi his nolur nılmaz dedi ![]()
![]()
![]()
160 çıktı cumartesi tekrarlayacağız
çok yeni çünkü bakalım hayırlısı. Sizin ne kadar gecikti test yaptınız mı ![]()
Geçen ay 5 gün gecikmişti, bu ay da 6 gün oldu bugün hala olmadım. Kaset test yaptım negatif gibi görünüyor bakalım yeni yaptım daha ![]()
Hadi hayırlı olsun o zaman sağlıkla kucağına alırsın inşallah ![]()
Sürpriz yapmiş annesi tatil süprizi![]()
![]()
Hadi ya gözünüz aydın diyeyim o zaman hayırlısı böyleymiş ne hissediyorsun
Ayy napican kiz doguracannnnn hahaha
Büyük süpriz oldu geciktirici almaya gittim 9 ay geciktirdi ![]()
Silik de mi yok 6 gün çok mu kanda versen kesin çıkar aslında ![]()
Çok garip sevinsem sevinemiyorum üzülsem üzülemiyorum çok tuhaf uyuyamıyorum da ![]()
Yaaaaaa bilmiyorum cumartesi acilse tekrar kan ver bakalım sağlıklı mı dedi iki katına çıkarsa yolumuza bakcaz dedi ![]()
![]()
hiç hazır değildim buna daha emiyor benim oğlum ama yaaaaa
Gelen kismetiyle gelir belirli bi sureye kadar emzirebilirsin canini sIkma ikisi bir arada buyur giderler.gercekci olucam hamileligin son zamanlarinda yorulabilirsin diger bebegin arkasinda kosmak tan tam hareketlendigi donem olacak ama kismette varmis rabbim kolayligini veriyo InsaAllah.
hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına alabilmeyi nasip etsin
dua et bebeğin 3 aylık falan değil 14 aylikmis yeni kuş doğana kadar neredeyse 2 yaşında olacak ikisi beraber büyür giderler Allah kolaylık versin benim ilk oğlan 2.5 yaşındayken doğmuştu kardesi valla ikiz gibi büyüyüp gittiler şimdi 11 ve 8 yasindalar Rabbim veriyor kolaylığını ![]()
Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için uyumayan oğlum uyudu şimdi de ben uyuyamıyorum
kısmet böyleymiş hayırlısı böyleymiş diyorum çok zor bi bebekti benimki şimdi dıygularım çok karışık hormonlar tavan az kaldı ağlamak üzereyim ![]()
Benim iki si arasinda 1 yas var 21 ve 20 yas
Rabbim sağlık versin ikisine de çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için biraz burda kafam dağıldı bakalım ne olacak cumartesi görcez isyan etmiş olmamısımdır inşallah başlarda biraz olamaz falan tepki verdim ama şimdi bilmiyorum ![]()