Kızlar Emsan ve Karaca baktım da sallanmasi falan oluyormuş sert hamurda sorun oluyor mu ikisininde fiyatı 4600 falan çok mu sizce Sinbo falan da 3bine falan ama
Ben Emsan kullanıyorum pek bi sorun olmuyor sallanması sert hamuru da gayet güzel yoğuruyor
Teşekkür ederim canim ![]()
Emsan kullanıyorum pek bir sallanma olmuyor, zaten ağır değil ama ayakları tezgaha yapışıyor, yerinden kaldırırken bile zorlanıyorum.