Kızlar bebeğim 9 ay 18 günlük iki üç gündür sesi kısılmış yavrumun burnu da akıyor iki gündür soğuk mu almıştır enfeksiyon falan mıdır acile götürmeli miyim veya evde ne yapsam geçer bana bi yardımcı olun. İki gün huysuzdu ama bugün keyfi yerinde sesi kısık sadece
Bence ateşi yoksa hastaneye götürmeyin salgın var dahada kötü olmasın gribi için iburamin zero sabah akşam yarım ölçek verebilirsin ben bebeğim grip olunca azıcık ıhlamurda içiriyordum içine 2 damla limon sıkıyorum çabuk toparlıyor ıhlamur sesede iyi gelir seside geçer bence zamanla emiyorsa bol bol emzirin geçer gider Allahın izniyle geçmiş olsun
Biz yeni iyilestik, bizde de ses kısıklığı burun tıkanıklığı ve ilk iki gün ateş vardı.Kanimiz temiz çıktı ama bebeğim covid olmuş meğer..Sesi 3-4 gün sonra düzeldi.1 haftaya da tamamen iyileşti, ilaç vermiyorlar malesef sadece dolwen icirmemizi söylediler.
Yok hayır ishal kusma ateş falan yok sadece iki gün sabahları ateşlendi calpol verdim düştü ateşi daha çıkmadı iki günde huysuzdu bugün iyi ama sesi kısık hali yok hiç inşallah toparlar biran önce teşekkür ederim hepinize