5 ml koy en az canım . İyi geliyor hava . Birfe soğuk koysan daha etkili oluyor. Fizyolojik serumu biraz dolapta soğut öyle koy içine
Tamam canım çok teşekkür ediyorum ![]()
bu arada bebeğim 4,5 aylık miktar önemli mi değişir mi 5 ml kullanıyım demı
Ben 3 aylıkken 5 ml koyuyodum canım ![]()
Tamam çok teşekkür ederim ![]()
