Emine7
1
Hanımlar oğlumun dünden beri burnu tıkalı çok hapşırıyor ve öksürüğü var nebülizatöra serum fizyolojik flokan olanı kullansam 2 3 ml olur mu
Kuti
2
5 ml koy en az canım . İyi geliyor hava . Birfe soğuk koysan daha etkili oluyor. Fizyolojik serumu biraz dolapta soğut öyle koy içine
Emine7
3
Tamam canım çok teşekkür ediyorum 
bu arada bebeğim 4,5 aylık miktar önemli mi değişir mi 5 ml kullanıyım demı
Kuti
4
Ben 3 aylıkken 5 ml koyuyodum canım 
Emine7
5
Tamam çok teşekkür ederim 