Hanımlar çok acil bakar mısın

Hanımlar oğlumun dünden beri burnu tıkalı çok hapşırıyor ve öksürüğü var nebülizatöra serum fizyolojik flokan olanı kullansam 2 3 ml olur mu

5 ml koy en az canım . İyi geliyor hava . Birfe soğuk koysan daha etkili oluyor. Fizyolojik serumu biraz dolapta soğut öyle koy içine

Tamam canım çok teşekkür ediyorum :heart::folded_hands:t2: bu arada bebeğim 4,5 aylık miktar önemli mi değişir mi 5 ml kullanıyım demı

Ben 3 aylıkken 5 ml koyuyodum canım :melting_face:

Tamam çok teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts: