Hanımlar bebegim 7 ay 22 günlük bir ara çok güzel yiyordu şimdi ne yiyor ne su içiyor ![]()
![]()
neden böyle oldu.em sevdiği şeyleri bile yemiyor moralim çok bozuldu
Diş çıkarıyor olabilir mi ? Benim oğlum 11 aylık geçen ay çıktı dişi şimdi teker teker çıkıyor ve aynı şekilde aşırı iştahsız su dahi içmiyor. Özellikle sevdiği yemeği yaptım onu bile zor yedi
Diş döneminde böyle oluyor diş çıkınca yemeğe devam ediyor. Diş döneminde bende yediremedim ama dişi çıktıktan sonra yemeğe başladı geçici bir durum endişe etme
Peki sadece emzirdiniz mi bu dönem
Aynı durumdayiz
Ben emzirmiyorum mama veriyorum ama o dönem çok mama da yemedi dişi çıktı şimdi yiyor
Bebekler dönem dönem red edebiliyor. Benim kızım da hiç bişeyi yokken yemeyi reddetti doktoruna sorduğumda zorlama teklif et yemiyorsa ısrar etme demişdi. Hala anne sütü veya mamadan alıyor besin kaynağını. Bi iki güne bilemedin bir haftaya düzeliyorlar. Tabiki altında bir problem yoksa diş hastalık vs onlarda çok etikiliyor. Ortam değişikliğini tavsiye ederim her gün yedirdiğin yer dışında dene ben yemediğinde öyle yapıyorum işe yarıyor.