Bebeğim boynunu kaşışa bile hemen kızarık olur şimdide sıcakla aşırı etkiliyor dalin kullanıyordum sizce mustela şampuanı falan mı alsam siz ne kullanıyorsunuz
Ben Bioderma kullanıyorum güzel ama istersen bi dene
Ben de bioderma kullanıyorum. Doktorumuz cildi hassas diye önermişti memnunum.
Evet bu. Kızarıklık olabiliyor bir de cildi kuru diye bunu önermişti
Evet evet ben iki aylıktı sanırım kullanmaya başladım hâlâ bitmedi. İyi gelir inşallah minike ![]()
Cümlemizden. Rica ederim ![]()
Aynen canım bu