Bır haftalık bebegım var gecelero hıc uyku yok aslında 11 yasında bır kızım daha var gececegını bılıyorum ama suan hıc gecmıck gıbı gelıyor ![]()
Merhaba, gözünüz aydın sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah. Sizi o kadar çok iyi anlıyorum ki, daha önce de yaşamışsınız biliyorsunuz hepsi geçecek
mis kokusunu içinize çekin onu bol bol öpün sevin koynunuzdan ayırmayın
inşallah gün geçtikçe kolaylaşacak. O günlerde en çok uyku konusunda zorlanıyor insan, ama en mis koktuğu zamanlar da onlar
tavsiyem şu olur, kucağınızda uyumak istiyorsa öyle uyutun. İnatlaşırsak çok yıpranıyoruz çünkü. İlk 3 ay birbirinize yapışık olacaksınız doğruyu söylemek gerekirse, ama bir de o kadar minik ve tstlı olmayacak
güzel günlerde huzurla büyütün inşallah bebeğinizi ![]()