Hayat normale donermı

Bır haftalık bebegım var gecelero hıc uyku yok aslında 11 yasında bır kızım daha var gececegını bılıyorum ama suan hıc gecmıck gıbı gelıyor :pensive_face:

Merhaba, gözünüz aydın sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah. Sizi o kadar çok iyi anlıyorum ki, daha önce de yaşamışsınız biliyorsunuz hepsi geçecek :relieved_face: mis kokusunu içinize çekin onu bol bol öpün sevin koynunuzdan ayırmayın :cherry_blossom: inşallah gün geçtikçe kolaylaşacak. O günlerde en çok uyku konusunda zorlanıyor insan, ama en mis koktuğu zamanlar da onlar :smiling_face_with_tear: tavsiyem şu olur, kucağınızda uyumak istiyorsa öyle uyutun. İnatlaşırsak çok yıpranıyoruz çünkü. İlk 3 ay birbirinize yapışık olacaksınız doğruyu söylemek gerekirse, ama bir de o kadar minik ve tstlı olmayacak :relieved_face: güzel günlerde huzurla büyütün inşallah bebeğinizi :cherry_blossom: