Hayatumda en zor gecirdğm üç. Gündü diyeblrm

Biraz dertleşmek istedm de kızlar cuma gününden beri çok şiddetli diş ağrısı çekiyorum dün yani pazar günü de taşınacaktık beni bekleyen tonla iş ve bir bebek var bana ihtiyacı var ama dayanlmaz ağrılar içindeyim kafamı duvaralara vuruyordum hiçbir şeye yetişemiyor gibiydim o sancı ile normal de bekar olsam asla yerimden kıpırdayamaz sürekli yatardım ama evlilik başlı başına SORUMLULUK demek yatmamsm lazım dınlenmemrm lazım ağlaya ağlaya eşyaları topluyordum kızıma ağlaya ağlaya yemek yapıo veriyordum yanmda yardım edebilecek bi Allahın kulu yoktu neyse artık dayanamayıp akşmnda hastaneye gitik eşimle orda. Diş etimde. Büyk bi. Kist varmış yanağım da çok şiş ağzımo acamıyordum hâlâ çekiyorum bu acıyı doktor uzun sürecek ama cekmemiz lazım dedi ben doktors. Güvenemedim bnm bildğm şiş. Kistli diş antibiyotik verilp içinde ki iltihap gectlten şişlik indkten sonra alınır ama o bunu yapmadı ilaç da yazmadı emziren annelerin ilaç alıp alamyacğını bilmiyorum dedikten sonra adama güvenemedm artık ağrı kesici alıp eve döndük salı randevum var ama dayanamıyorum bu acıdan kızımla asla ilgilenemiyorum doğru düzgün bi. Şklde evi taşıdık şimdi bu evde tonla işim var napacam nasıl yapacam bilmiyorum elim kolum bağlı resmen daha önce hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum bir an önce iyileşmek istiyorum lütfen bana dua edin hızla toparlanıuım

Çok geçmiş olsun. Allah kolaylık versin zor süreçler…Ağrı kesiciyi de antibiyotiği de içebilirsiniz. Yazdığı antibiyotik Klamoks mu? Emzirme döneminde onu içebiliyoruz çünkü güvenli. Başka doktora gidin mutlaka. İlacı kullanmadan da çekilmez. Kendinizi ihmal etmeyin. :cherry_blossom::cherry_blossom:

Allah yardimcin olsun hepsi üst üste gelmiş canım diş ağrısı zordur valla ihmal etme tabiki sorumlulukların var ama sağlık da önemli sen iyi olacaksınki herşey yoluna girsin başka doktora git bncede böyle yardımcı bulamazmisin el atsa maddi durumun varsa yoksa zor olacak yerleşme işinde uzayacak sürekli

Çok çok geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah Allah yardımcınız olsun

Çok geçmiş olsun. Rabbim tez vakitte Şafi ismi ile şifa versin inşaAllah. Ev işi nankördür. Şu an yapabileceğin tek şey mutfakta kullanacaklarını çıkarıp kullanmak ev içerisinde de sadece yatacağın ve oturacağın odayı yapmak,detaya girmeden. Ağrın geçincede yavaştan başlarsın. Acele etme. Bebişinle ilgilenip yemeğini yap, sonrasında ağrı kesici alıp dinlen.

Allah razı olsun. Antibiyotik yazmadı yarın başka doktora randevu aldım bklm orda ne dicekler hâlâ aynı ağrı kesici bile fayda etmiyor

Sumak ve karanfil ile gargara yap belki faydasi olur.

Eşimin yakınları var ama biraz uzağa taşındık kimse de gelemez yardmcı birini çağırsam bnm de şöyle bir huyum var asla güvenemiyorum yabancı birine evimde eşyakarıma dokıncaak adresimi bilecek fln korkarım ben

Anladım o zaman inşallah kısa zamanda her anlamda düzene girersin inşallah :folded_hands:

Aynn bi yatak odasını bi de biraz mıtfagı yapmaya calştım bugün elmden geldğnce

Allah razı olsun sizden de