Hayırı nasıl öğretiyorsunuz

Almaması gereken birşeyi bebeğimi sindirmeden nasıl öğrenebilirim

Ben ona zarar vericekler seyleri bebekken eline aldığında hayır onu alamazsin sana zarar verebilir, biraz incele sonra bana ver diye konustum hep. Şimdi 1 yaşında eline yerden ya da baska yerden bisi alsa direk uzatıyor

Aslında bndr öyle yapıyorum ama diger aile bireyleri uzak durması gereken şeyleri oyun gibi yapıyor bunlardan biri babası artık bakmıyo yüzüme

Valla cocuk buyutmenin en zor yanı babası derler, doğru. Maalesef eşe de cocuk gibi net ve keskin olmak gerekiyor. Once büyüğüne sonra küçüğüne ogretmek lazım.

Ben öğretemiyorum bacım kilit takabildiğim yerlere kilit taktım takamadığım dolapların kulpunu söktüm evde dekoratif kırılabilecek herşeyi kaldırdım oturma odasından sehpaları bile kaldırdım. Benim çocuğa hayırı öğretecek sabrım yok 2 yaş civarında beni anlamaya başlar nasıl olsa diğer iki çocuğumda öyle oldu.
Şuan 14 aylık vuruyordu hayır dedikçe tekrar yapıyordu ben artk hayır demiyorum o bana vurduğunda tepki vermiyorum başka şeylerle ilgileniyorum şimdi azaldı vurma huyuda.

Kizim bu ayin 8inde 7 aylik oluyor . Ve ben ufak capli kiziyorum. Hayir derken ustune basarak soyluyorum .agizina birsey alacak vakti ilk hayir dedigimde agzina goturmuyor. Eliyle oynuyor. Mesla eline telefonu almaya fln calisinca hayir alma o kötu diyorum ..kucuk ama bazen anliyor .

Ayrica uykuya direnince de oyle yapiyorum. Hayir uyku saatin geldi uyuman gerekli diyorum ve odadan cikiyorum. Oda uykusu coksa direk uyuyor .

Evet gunduz huysuz da gece kendi uyur .