Hem anne sütü hem mama takviyesi verenler bir şey sorabilir miyim?

Neye göre mama takviyesi vermeye karar verdinşz ? Sütünüz az diye mi yoksa bebeğiniz huzursuz falan mıydı ?
Emmeyi kendi bıraksada üstüne mama içiyor mu hemen ?

Yani başta vermedim mama sürekli emzirdim ama kilo almıyordu sonra daha fazla emzirdim yine kilo almadi ben de mamaya başladım biberondan bol bol geldikçe de beni bıraktı :person_facepalming:t2:

Benim sutum azdi

Bendd bırakdığımda sıkınca geliyordu süt,acaba denesemmi dedim ,gögüslerim berbat hale gelmişti 4ay emzirdiğim icin,yine başlarsam ne hale gelirdi dusunemiyorum bile

Benim ki emmeyi reddediyordu emmedigi için sütüm azalmıştı bende mama vermeye başladım

Süt çok azdı ,birde memeyi emdikçe göğüslerim yok oldu resmen

Yara degilki küçüldü sadece :grinning_face_with_smiling_eyes: