Çocuklarınızin kullanmadığı kıyafetleri bizimle paylaşır mısınız 6 yaş erkek ve 9 yaş kız
Bebeğim 7 aylık elimde giyilmiş yok ama etradımdakilere sorarım özelden adresini gönderir misin
Bunda ozurdilencek bisey yok canim herkes biseylerini paylasiyor birbiriyle merk etme ![]()
![]()
Hangi sehirdesin canim
Huveyda bebişten haber varmı
Yarin bagirsaga bakilacak eger kapalilik acildiysa tekrar ameliyat olup iceri alicaklar bagirsagi canim onun dusinda iyi annesi babasi kucagina aliyo zayiflamis biraz . Oyle parmak emiyo emzik emiyo saga sola bakiyo yavrum daha beyindeki hasara bakamadiklar hep makinalar bagli oldugu icin ama gorunurde her refleksi calisiyo doktorlar mucize bebek diyomuş
Yaaa bı yanim üzgün bı yanim sevindi maşallah inşallah dahada iyi olacak kuzumuz ![]()
İnsallah canim insallah ameliyattan sonraki duruma gore eve cikarma ihtimalleri varmiş tabi hemen degil ama yinede bunu soylemeleride guzel. Eve misafir kabul etmiycekler odasina kimse girmiycek şekilde cunki cok cabuk enfeksiyon kapiyo
Ya hadi inşallah …Evet sağlığına kavuşsun
yeterki kimseyi koymasinlar
Ay tek iyi olsunda kimse gelmesin insalrda biraz anlayisli olsun tek bebek iyi olsun sagligina kavussu. Ytr gerci bazi insanlarimiz bnu anlamiyo iste hemen bi surat bi tawr takiniyolar
Valla kirilan kirilsin o anne babanin cekdigini bi allah bi onlar bilir ama dedigin gibi bizim insanimiz anlayissiz