Her meyve sonrası tuvalete çıkma

merhaba kızlar 15 aylık oğlum yediği her meyve sonrası tuvaletini yapıyor bir iki tane üzüm dahi yese hangisi olursa olsun yapıyor yani bağırsaklarının çalışması güzel ama bazen o kadar çok yapıyor ki meyve vermeye çekiniyorum sizlerde de oluyor mu merak ettim.

Gerçekten de öyle 4 e kadar çıkıyor bazen.

Umarım öyledir