merhaba kızlar 15 aylık oğlum yediği her meyve sonrası tuvaletini yapıyor bir iki tane üzüm dahi yese hangisi olursa olsun yapıyor yani bağırsaklarının çalışması güzel ama bazen o kadar çok yapıyor ki meyve vermeye çekiniyorum sizlerde de oluyor mu merak ettim.
Gerçekten de öyle 4 e kadar çıkıyor bazen.
Umarım öyledir