Herkesin bebesi mi böyle 🙉

Ay bu ara çok yaramaz oldu ..

2 dişi çıktı . Uyku düzeni bozuldu . Masaya kafayı takmış durumda ustunde ne varsa atiyir .

Uykuya cok direniyor . Herkesi tırmalıyor yada saç çekiyor. Kucakta durmuyor ama kucak istiyor .. Yemk yediremiyom saldırıyor yemeklere ..Sabah kahvaltıda ne vercem bilmiyom şaşırdım ya yumurta bile ymk istemiyor . Ymk yerken elleri hep saçlarında ..ya kaseye uzanıyor ya eli ağzına gidiyor saçlarına degyor mecbur hergun duş alıyor o kadar dağınık ymk yiyir. .Benim içimi daraltiyir bazen. Cunku yerken hep oyuna bozuyor .ağzındakileri tükürüyor . Her yer yemek olunca asiri sinirleniyom ağzının ortasına çakasım geliyor .:hear_no_evil_monkey:Ama kendimi tutuyorum. Kucuk dışı ağrıyor farkindayim. Direk ilaç veriyom daha cok onu rahat bırakmayı tercih ediyom. Cok hirpalanmaya gelmiyor. O kadar yaramaz ki 5 dk durmuyor .Aklına koyduğunu yapıyor..dun ustune vantilatörü düşürdü ama yine vantilatör delisi . Parmaklarını hep kistiriyor çekmecelere. Yüzüne sac geliyor diye bgliyom . O ağzına alıp yiyir tokadı bir kac tane lastik toka yuttu . Önüne ne gelirse agizina alıyor. Elimden geldigince dikkatli oluyorum. Selpak delisi .yeterki selpak görsün hemen yiyir ..Ay kuzu gibi kozim canavar gibi oldu .:hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey:geçici bir durum den yoksa delircem. Cuma günü de 9 aylik asisi var kızamık da aynı gün olursa ayvayı yedik ellem ..ilaç mı içersem onceden . Of of bana geldiler :hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey:

Şuraya ayrı bir konu yaziyom tek yek konu açmak istemedim .

Bazen karnimda bebek varmış gibi hisediyom..Boyle karnimda bir hareketlenme var gibi . Bebek hareketleri gibi ara ara böyle şeyler yasiyom ..test yapiyom.negatif

sizinde oyle oluyor mu?..

Acaba neden oluyor ..o haraket.

Benimkini tuvaletin başına çağırıyorum .Ben işimi hallederken oda kapıya vuruyor. Sesi çıkmazsa bagriyom yoksayaramazlık yapıyor gidiyor bir yerlere :see_no_evil_monkey::joy:

Biz tek uyku yapıyoruz..gunduz 2 uyku koly koly yapmaz ..

13 aylık kızım var Valla yeni gelin evim öğrenci evi oldu hiç birşey yok herşeyi kaldırdım çünkü asla durmuyor bütün odaların kapıları kapalı sadece oturma odasında duruyoruz koca mama sandalyesini kaldırmaya çalışıyor sanırım başarması yakındır. Ne buluyosa ağzına koymak biz de fazlasıyla var günde 3,4 tur ev süpürüyorum. Dışarı çıkmaya çok alıştı kapının önünde saatlerce ağlıyor. Ve çok fazla bize bağlandı babası odadan çıksa ağlıyor ben çıksam ağlıyor sürekli ağlıyor, valla başımın ağrısından geberiyorum artık sessizliğe ihtiyacım var gündüz tek uyku yapıyor 1 saat ondada 3 kere uyanıyor asla memnun olmuyor asla ııı ıııığğğ sesi kulaklarımda yankılanıyor artık ama ne yapacan işte evlat Bugün yemek yemeğe gittik bi kaç çocuk vardı öle uslu duruyolardı ki birde kızıma bakdım masanın camını yalıyordu heralde tadı hoşuna gitti çok yorgunum peşinde koşmakdan o kadar bekliyorum yinede kazalar oluyor yanlız olmadığıma çok sevindim bi tek benim kızım aksi değilmiş. Ve gurbetteyim çevrem yok denecek az birde kızımdan dolayı beni istemediklerini hissediyorum artık bu daha çok üzüyor beni

Geçen ay 9.ay aşısını olduk tekli karma aşı kızamık kızamıkcık kabakulak asısı bizde ates yapmadı ama döküntü yaptı bacaklarında ve iki hafta kadar sebepsiz aglama krizleri oldu. Gece gunduz uyumadı cok zordu ins sizinki kolay gecer.. Normalde kız cocukları sakin olur yegenlerimden biliyorum sizinki erkek bebekler gibi aksiyonu seviyor belli ki​:slightly_smiling_face:Benim oglum yazdıklarının hepsini yapıyor. Normal gelişimsel süreçler..

Bence çoğu bebek yaramazdir ..Tam keşfetme aşamasında ..

Ama soyle bir şey var bebek deyip yada küçük çocuk deyip misafirliğe gidince çocuğunu uyarmayip . Cocuk yaramazlık yapinca karsi taraf çocuğa laf söyleyince. Annenin beni çocuğumla kabullenin yoksagelemem demesi cok sinir bozucu geliyor bana ..

Kalabalik ortamda çocuğunu uyarmalisin ..benim.kiz 9 aylik olcak ben ona bile kziyom toplumda hayır kelimesinin ne oldugunu öğrendi hyir deyince uzaklaşıyor ve agliyor onu yapamayacağını bildiği için.Dedesine vurunca kızıyorum hatta dedesine diyorum kız öyle alismasin sag olsun oda cok yardımcı oluyor . Vur kizim vur kizim deyip duruyor .:joy::hear_no_evil_monkey:

Ben genelde kucuk çocuklara çok ses etmem. Ama bir arkadaşımın hem 2 hemde 5 yasinda cocugu varfi 2 yaşındaki cok uslu 5 yaşındaki canavar gibiydi evimdeki cogu eşyayı paramparça eti ..Ben çocuktur diye ses etmedim ama annesi de hiç oralı bile olmadı..Kendi çocuğumu jirak kardeşime bile kızarım Ben bir yere giderken hata bim şok market fark etmez yolda giderken uyaririm.Elini bir seye degme diye ..yaramazlik yapma yaparsan bir daha getrem uslu olursan da istedigin birseyi yaparız diyordum ve hala da diyorum …çocuğunu ondurlendirdigin an o cocuk dize gelir

10 ay 9 gunluk prenses cok afacan hizli hizli koşuyor pat kafayı güm vuruyor heyecanlanıyor kafasini geriye doğru atıyor vuruyor bu kafa vurmalar ne olacak bugün kaynanam ilerde çıkar hasta vs olur dedi hiç ağızlarından hayirli bisey çıkmıyor zaten ben ne yapayım rabbime emanet tutamıyorum artik peşinden koşmaktan bir halim

Ayy yok yok öyle biri asla değilim çocukdur yapsın vs aslaaa oldum olası zıtımdır öyle şeylere hayırı biliyor kızım onda sorun yok ama tabi hareketli bir çocuk onu beklemekden onlarada keyif veremiyorum haliyle oyuzden yoksa asla çocuğumu öyle rahat yetiştirmek gibi bir niyetim yok zaten pek gitmem kimseye ama çoğunlukla dışarda görüşüyorum onda bile bi kaç kez ee senin kız sana rahat vermiyor vs gibi sözler duydum bende iletişimimi minimuma indirdim ama üzülmedim değil yoksa kimsenin bir eşyasına zarar vermesine izin vermem yada evini dağıtmasına. Ben içtiğim suyun bardağını bile yıkarım misafirlikde kızım çok hareketli oyuzden zorlanıyorum kayınvalideme gidince bile ev bizim mesela asla taviz vermem birşeylere zarar vermesine. Hep kendim misafir ağırlıyorum ben gitmiyorum oyuzden

Ay onu bnm kiz da yapıyor..Altini bezletmiyor.

Ustunu giydirmiyor . Kendini yerden yere atıyor hergun agalata aglata bez degistiriyom. Napcagiz bu bebeleri ya .

Daha bizimki yürümüyor ama yürumüş halini düşünemiyorum . Simdi yetişemiyorum​:joy:

Zeytul hanimcigim hemen peşinden bizde geliyoruz . Benimki canavar afacan fln değil 2 dışı var başa bela herkesi ısırıyor :joy::joy::joy:

Ben gidiyom .gezmeye bayiliyom. Biri kizima boyle derse bir zaman sonra ben de iletişimi keserim .. Bende senin gibiyim..hatta eltime küsmüştuk..onların evinde kalmak zorunda kaldık. Konuşmadığım halde bir köşeye oturmadım . Bende yardım etim .beraber sofra serdik vs. Ve gitigimher yerde soylerim yardim edilecek borsey var mi yok desler bile işin bi ucundan tutarim. Bu beni iyi hissettirir.

Habis canim ben kiz emeklerken koşuyor hizli henuz yürüme yok 2 dis var tam bir cingen bağıra çağıra büyüyor

He onu benim koz da yapıyor. Ben bor an diyom ayaklandı da giti ellem . Ben.ayaga kalkana kadar o mutfaktan balkona geciyor​:joy::hear_no_evil_monkey:

Cok ballar ama işten gelince 2 saat sadece öpüyorum kizimi sonra nefesim kesiliyor bırakıyorum ben iptal diyorum

Ay canim bnm.ya çalışmak daha da zor bir anne için. Aklın bebende kalır.. Eee jor de günün yorgunluğu olur ..

Bebek de seni görünce daha çok ilgi ister .. zor valla Allah güç kuvvet versin . Çalışan kadınlara bayiliyom .. harika kadinlarsiniz :blush::two_hearts::rose:

Verir verir yakındır.

Ayaklarini birlestir kipirdayamiyo ozaman

Her donem ayri cocuklar.

Buyuklerin odasina girerken bile kapiyi vurarim ne olur ne olmaz aslinda gerekmez anne diyolar ama benim kucuk eymen bile ogrenmis abilerinin kapisinina varinca vuruyo.abisinin birini cok iyi biliyo isminini hakan hakaaa diyo.

Ay ne kadar tatlı.

Valla cok iyi yapıyorsun bende bir yere gidince oyle yaparim alisn bebek diy de kendi evimde cok vurmam

Benim oglanlar yirmi yaslari geckin ya ondan biraz 3 de yetiskin.belki kucuk olsalar biraz daha serbest olabilir de.

Heeeeee

Ben tekim kapıyı çalacak kimse yok​:joy::joy:

Hahaaha ozaman olur canim