Hiç arkadaşımyok

Hiç arkadaşım yok var mıdır deli olmadan sohbet edebileceğim bir kişi :smiling_face_with_tear:

Benimde yok yıllardır olan kazık attı artık istemiyorum bende kimseye guvenilmiyor ki iki yüzlü olmuş millet ne öyle

Aylardır gelmemişim şimdi gördüm çok haklısınız bende aynı dertten muzdarip oldum

Yaşadığın yerde mi yok? :face_holding_back_tears: bende aynı dertten muzdaripim :smirking_face:

Busecım ben olabilirim arkadasın :blush: bulumdugum ılde bende yalnızım gurbetteyım