Hiç arkadaşım yok var mıdır deli olmadan sohbet edebileceğim bir kişi ![]()
Benimde yok yıllardır olan kazık attı artık istemiyorum bende kimseye guvenilmiyor ki iki yüzlü olmuş millet ne öyle
Aylardır gelmemişim şimdi gördüm çok haklısınız bende aynı dertten muzdarip oldum
Yaşadığın yerde mi yok?
bende aynı dertten muzdaripim ![]()
Busecım ben olabilirim arkadasın
bulumdugum ılde bende yalnızım gurbetteyım