Hic iyi degilim 🥀

Hic iyi degilim kizlar dun zilede sabah 7.20 de arkadsim gil trafik kazinda ailecek ölduler iki we uc yasindaki kizi kendisi we esi kaynanasi wefat etti inanamiyorum hala saskinim :disappointed_face:

Allahım rahmet eylesin mekanları cennet olsun :raising_hands:t2: size de çok geçmiş olsun.

Allah rahmet eylesin mekânları cennet olsun inşallah… başınız sağolsun :pensive_face:

Ben böyle haberlerden çok etkilenen biriyim, yolda kaza görsem gece bebeğimle öldüğümü görürüm. Gazze’deki ölü bebekleri görsem yine o benim bebeğim olur ağlayarak uyanırım .Şikayet için yazmadım, kalbim aşırı narinleşti anne olduktan sonra. Ölüm var, ahiret var çok şükür. Cennet de var. Siz onlar adına okuyun okuyabildiğiniz kadar. Ben de inşallah okurum yarın. Bir de hayır yapın isterseniz ismen içinizden zikrederek. Kalbimiz ancak böyle biraz sükunete erebilir artık…

O bebekleri gördükçe hergun ağlıyorum yasamaya utanır oldum ne biçim bi hayat nasıl insanmış vicdansız

Ahhh başınız sağ olsun Allah sabır versin sevenlerine :pensive_face:

Başınız sağolsun çok kötü çok zor Allah geride kalanlara sabır versin

Amin ins saolun

Çok üzüldüm. Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah. Allah im geride kalanlara sabır versin :folded_hands:

Amin canm ins rabbm annesine guc kuvvet wersin cok zor cok aci olay

Öyle tabi çok zor. Allah kimsenin başına vermesin

Amin amin ins

Mekanlari cennet olsun .

Başınız sağ olsun :folded_hands:

Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah başınız sağolsun Rabbım sabır versin geride kalanlarına üzüldüm çok acı :frowning:

Amin canlarim tesekkur ederim

Allah rahmet eylesin. Benim de dün arkadaşım keneden öldü. 6 aylık hamileydi. 3 yaşında da bir bebeği vardı. Hala şoktayım. Çok üzgünum. Gencecik kız gitti birden ona mi uzuleyim geride kalan yavrusuna mi karnindakine mi. Çok zor çok. Allah herkese hayırlı ölüm nasip etsin

Basin sagolsun ablacigim bu nasil bi aci boyle rabbim mekanlarini cennet eylesin.

@sevda.1 Basınız sagolsun

@burcu Basınız sagolsun

Cok uzuldum Allah tum yakınlarına sabırlar versin mekanları cennet olsun inşallah

Basiniz sagolsun. Allah im geride kalana sabır versin inşallah :folded_hands:

Basiniz saolsun

Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah çok acı Allah sabır versin :palms_up_together: