Merhaba güzel anneler birinin önerisi ile gördüm faydalı kabızlıga iyi geliyor diye sizce gerekli mi kullanam var mı ?
Ben kullanıyorum bağırsaklar için cok faydalı olduğunu duymustum bebek icin de kendimiz icin de
Ben kendim kullanıyorum sütü ysğlandırıyo bebişim küçük daha
Kiviyle beraber rondoda çekip içine ceviz ekleyerek verebilirsiniz. Sindirimi kolaylaştırır, kemik ve diş yapısını sağlamlaştırır, enfeksiyonlara karşı korur. Daha birçok faydası var
Tarif verirmsnz ölcü olarak 7. 5 aylık sakıncası olmaz dimi
Kivi 1 yaşa kadar yasak diye yazmış doktor ek gıda kağıdına bence vermeyin
Sizin bebeğiniz daha küçük 1 yaşından sonra verebilirsiniz
Yaa osman gönülal 1 yaşına kadar sadece bal yasak dedi onun dşnda tadım testlerinden sonra yasak olan bi besin yok fln diyordu ama kivi hiç vermedim
Anldm teşekkürler
Kivi, çilek, ahududu, kiraz ve portakal alerjik reaksiyona sebep olabilir demişti doktorumuz.