İçimi dökmek istiyorum

Kızlar merhaba 1 yaşında bebeğim var tek başına büyüttüm kaynanamlar yan binada oturmasına rağmen hiç destek görmeden büyüttüm ama eşime göre zaten olması gereken buymuş onlar bakmak zorunda değilmiş. Hadi bunu geçtim bebek düşse yada hastalansa hemen beni suçlar artık suçluluk psikolojisi beni çok yordu defalarca kez uyarıyorum konuşuyorum ama yine aynı siz olsanız ne yapardınız

Esime diycegim tek cevap bu bebegi ben tek mi yaptim . İkimizin ortak karari sende istedin bende istedim ..Sen beni sucluycagina babalık gorevini yerine getir . Bu cumleyi kurardim. Esim de beni suclamz ama cocuga bakar biraz da sen bak deyince bn direk derim bnm icin bakmiyorsun cocuga babalik gorevini yerine getiriyorsun .Bazi babalar farkli saniyir babaligi . Anne bakacak her seyine ,baba sevecek ,para kazancak gibi algilaniyor.

Canim bnm dusuncem bu konuda cok farkli. Ne esimin ailesi nede bnm ailem bebegime bakmak zorunda degil. O cocugu yaparken onlara danismadik. Onlar sever , yeri gelir destekde bulunurlar bulunmuyorsa o onlarin ayibi .. Ama eşin cocugna bakmak onunla ilgilenmek zorunda. Hic sucluluk duygusu hisetme bu cocuk duse kalka buyucek. .sen tedbirini al elinden geldigince koruyorsun onu 1 yas cocuk da cok merakli olur her seyi kesfetmek ister ufak capli kazalar olur. Tek basina zorlandigini esine dile getir . Arada bir esine birak cocugu cik disari eger bakabilecek durumda ise belki bebekle kalinca zorlugunu anlar.

Ayyy şöyle adamlara varya ağzına inşaat kuregiyle vurasim geliyor valla . Herşeyden önce mutlu huzurlu bebeğin formülü mutlu anne demek önce bunu bı kavrasin o mankafa sen kadini mutlu et arada dinlendir iki güzel söz söyle arada çocukla ilgilen tamam calisiyon da vay anasini ya orman kanunlari geri gelmiş o avlanip getirsin sadece başka hiç bişey yapmasın bişey olunca da hemen suçlu hissettir manipüle et. Önüne bu manda butu koy mağarasında kemirsin o

Siz de ona şey deyin, bebekler babalarıyla vakit geçirdiklerinde oyunlar oynayıp ihtiyaçları giderildiğinde inanılmaz gelişiyor. Sen ilgilenmiyosun napalım bizim bebeğimiz de o konularda eksik kalsın de. o da kendini suçlu hissetsin o zaman.

Tamamda yeri gelince destek olcklar senn isin olur biseyin olur illki bacakalr esin yanlis duanuyor

Anlamadim derim zorunda olmadigin ne tabiki yardimci olucaksa zamanin olunca.
Sana tutupta 24 saat bak demiyom arada bi biberonu ver ne biliyim ufak tefek seyler sadece senden istedigim.
Annenin ne kadar goreviyse babanin da gorevi.
Cocugu bile bile felan mi dusuruyorum.
On elim on ayagim yok bazen istemedigim kaza olabiliyor.
Ben senden daha cok uzuluyorum derim.

Evet bir başkası bakmak zorunda değil ama babası olarak kendisi de taşın altına elini koymalı. Tek başına bu kadar yapabiliyorum benim de gücüm yetmiyor çocuk bu illaki hastalanacak düşe kalka büyüyecek başkasından değil desteği çocuğumun babasından görmek istiyorum diyin. Tartışmadan sakince onun da görevi olduğunu hatırlatın. Kaynana anne şu bu sadece bebeği sevmek için var cidden. İki oynuyorlar sonra çocuk ağlayıp mızmızlanınca üstümüze atıyorlar.