1aylık bebeğim idararını çok yapıyor normal mi
Teşekkür ederim bi an korktum hasta mı acaba dedim ![]()
Aynen öyle ama elimizde değil ki ![]()
![]()
1aylık bebeğim idararını çok yapıyor normal mi
Teşekkür ederim bi an korktum hasta mı acaba dedim ![]()
Aynen öyle ama elimizde değil ki ![]()
![]()