İkinci çocuğunuz olsa

Evet ilk çocukta yapıpta pişman olduğunuz ikinci çocuğum olursa böyle böyle yapmam dediğinz neler var ya da var mı

Ben ilk doğumdan çıktığımda şokta idim ,çocuğumu yeterince kucağıma alamadım gibi hissettim sonrasında hep . İkinci olursa o kokuyu nasıl hapsetcem bilmiyorum ama iyice içime çekmek istiyorum :face_holding_back_tears::face_holding_back_tears::face_holding_back_tears::face_holding_back_tears:

Yaa bnde ilk doğum yaptığmda o kadar güzel bir duyguydu ki teni kokusu ikinci gün biraz iyileşeyim ikinciyi doğuracam çok güzel bir duygu dedim ama zmnla yok yok istemem dedim büyüdkçe zorlandkça ama gene de dünyanın en güzel hissi ne kadar zor olursa olsun Rabbim isteyen hakeden hiçbir kadının erkeğin kucağını boş bırakmasın

Ben hamilelikte kilo pek almadım 9 kilo aldım kızım da 3.995 doğdu ödemler gitti çok şişmişti her yerim yine sezeryan olurum ilki öyle olmuştu tek şeyim 2. Çocuğum olursa kilo veririm çünkü ilk 1 ay emzirme dışında bakamadım bile annem kaldı 1 ay sağolsun o baktı 2. Çocuğuma inşallah yaşamam bu durumu onun harici memnunum 1 senem kızımın oldu

İlk çocuk acemilik oluyo zaten büyütmeyi de buyumeyide onunla öğreniyorsun ..ama gerçekten ilk çocugub ılımlı olması şans işi benim ilk 2.5 yaşındayken kardeşi doğdu adam o saniye abi oldu resmen hiç kiskanmadi zarar vermedi benden daha güzel bakti resmen yapma dediğim hiç biseyi yaomazdi hala aynı ağzından kötü k lime çıkmaz ama 2. Ele avuca sığmıyor nerde yapma dediğim şey var inadına yapar dayıları babası ve dünyadaki tüm erkek milleti küfüre alistirdi ağzında hep bir küfür ne desem ne yapsam tersini yapar ..ben ilk çocukta 22 ikincide 24 yaşındaydım gençtim çok yorulmuyodim iki çocukta olsa o kadar rahattım ki oyunlar oynardım yemekler yapardım vs .. 3. Çocukta 32 yaşındaydım benim büyük yine olgun bı abi elim ayağım resmen çocuğun bakiminda çok yardımcı evde olduğu zaman ve çocuk durduğu zaman ama ortanca aşırı kıskanıyor elinden gelse çocuğu atacak ama çokta seviyor hele bizim küçük bayiliyo abilerine ..neyse 30 yaşından sonra insan çürüyor resmen 3. Çocuktan sonra fıtık çıktı aldığım kiloları veremedim süt olsun diye yediğim hurmalar incirler bende kaldı ruh sagligim gelgitli hiç bişey yapmak istemiyorum evim hergun dağınık toplamaktan bıktım yardım edecek kimse yok ((aslında çok ama yok annem dahil kimse umursamiyo herkes kendi isi dusunce )) 3. Çocukta nasıl olur kim nasıl yönlendirir bilmiyorum ..kısacası siz ne yapmak isteseniz de etrafin çok etkisi oluyor ne yapmam yada keşke yapsaydim dediğim şeyde keşke şimdi bebeğimle daha aktif oynayabilsem daha çok ona zaman ayırabilsem cocuklarimda daha çok etkinlik yapabilsem ama hiç birinr guc bulamiyirm resmen kemik torbası gibiyim agrimayan yerim yok curudum iyice :pensive_face::pensive_face: 11 9 ve 1 yasinda 3 erkek annesiyim ruh sagligimfa çok duzenli değil şahsen​:joy::joy:

O sırada 31 yaşında 1.çocugu yapan ben​:smiling_face_with_tear: benımki de erkek, sen ne dediiiinnnn 3 ERKEK Mİİİ?! Allah yardımcın olsun bacım​:grinning_face::heart_eyes:şaka bir yana emınım hepsı cok tatlı yakısıklıdır masallah.. :nazar_amulet:

İlk cocukta cok hassas yaklastım aman uyurken sıfır ses olsun aman her agladıgında hemen kucagıma alayım vs yaptım sımdı ıkıncıde noooo aslaaaa ve daha sakin yaklasıcam panik olunca hıssedıyorlar dogdugundan beri huzursuz huysuz uyumuyor.

Oyleler hepside Dünya tatlısı ne kadar aşırılık yapsalar da çok güzeller Rabbim isteyen herkese nasip etsin :palms_up_together: 3 erkek eşim dahil 4 erkek zor illaki daha küçükler gerçi ama büyüdükçe dertleri buyuyo ama baldan tatlılar ortanca baba aşığı babamda babam onun için ben ikinci plandayim ama büyük bana düşkün sırdaşım arkadaşım herseyim :smiling_face_with_three_hearts: küçügu henüz cozemedik bakalım o nasıl olacak

Masallah ya Aşlah ısteyen herkese nasıp etsın​:smiling_face_with_three_hearts:

Hiç alakası yok maalesef benim ilkinde kimse yoktu rahat uyurdu ikincide abisi sessiz ol deyince çıt cikmazdi ama 3. De evde resmen kaos cikiyo baş bas bağırıyorlar sonra birden çocuğun odaya dalıp uyandırıyolar çocuk onlar yokken rahat uyuyo yada gece yoksa dakkasinda uyandiriyolar

Hadı yaaaaa :weary_face::weary_face:bende sorun bende sanıyordum bunu bılmem ıyı oldu

Çok nadirdir öyle saatinde dakkasinda yatırıp kaldıran 2 3 çocukla

Bende ikinci çocuğum olsa kesinlikle hep seste uyuturum sesli ortamda kızımda doğduğundan beri hep sessiz ortamda uyuttum kimse çıt çıkarsa kızardım sessiz olun çocuk yatıyor diye. Şimdi de en ufak çıtıltıya uyanıyor çok zorlanıyorum aynı yaşıt arkadaşımın çocuğu var hep seste uyutmuş yanında top patlasa uyanmaz her seste de uyur ben bir ortama gidince çocuğu uyutamıyorum asla uyumaz seste çünkü. Yada anneme bırakıp gidiyorum uyusun diye. Çok pişmanım bu konuda ikinci olursa asla sessiz ortamda yatırmayacağım

Ve ikinci pişmanlığım ise hepiniz gibi sezeryan doğum yaptım çok ağrım vardı gözüm yavrumu bile görmüyordu çok zor atlattım ben doya doya kucağıma alamadım ilk 2-3 gün koklayamadım :frowning: ikinci olursa ağrıdan gebersem de hep kucağımda tutucam inşallah :folded_hands:t2: :sparkling_heart:

Kendı uyumasına ızın verme konusuna katılıyorum saf gıbı uyku saatı hep meme verdım sımdı memesız asla uyumaz

Çocuğumdan pişman değilim esim tarafından yapılanlara pişmanım ve hala devam ediyor bazen keşke çocuğum olmasaydı da böyle bir babası olmasaydı diyorum onun icin üzülüyorum sadece. İkinci cocuk meselesine de gelirsek asla düşünmüyorum yaşadıklarım gözümün önüne geliyor ve kabullenemiyorum ayni şeyleri diğer cocugumda da yasicam çünkü rezil her yerde rezildir diye bi söz var ya doğru cidden cahillerin arasına düştüm nerde je yapmaları gerektiğini bile bilmiyorlar suratsizlar

Siz nasilsiniz ? Konu acmistiniz eşinizle ilgili? Durumlar hala aynı sanırım?

Malesef aynı değişmiyor hic

Çok üzgünüm, bu böyle devam edecek anlaşılan

Allah aydınlığa kolaylıkla cikarsin sizi bugünler yüzü suyu hürmetine inşallah