Şart değil diye düşündük hep ama 17 sene sonra fikrimiz değişti
şuan 9 aylik ve 17 yaşında abisi var Anıl ve Asil
Allah sağlık versin bütün evlatlara
bence tek olmuyor kesinlikle 2 Şart![]()
Benim sezeryan doğum yaptim,hamilelik sürecim çok kolay geçti sezeryan dogumum kolay geçti ama lohusaligimmm anlatmak bile istemiyorum çok kotuydu acısı ayrı pskolojik olarak ayrı çektim çok yiprandım göğüs yaram hala var 1bucuk aylık bebeğim ve hala emzirirken acı cekiyorum mastit oldum iki kere sıtmaya girdim yani hayatimin en berbat dönemiydi lohusaligim ve ben birdaha böyle yipranmak istemiyorum yapanlara saygım sonsuz hatta bravooo bile diyorum nasıl yapabiliyorlar diye ama ben yapamam 2.cocugu birdaha kaldiramam sadece lohusalık değil annelik çok zor geldi bana bir tane yeter minişim bana![]()
Bence şart değil. Kişiden kişiye fark eden bir durum bu. Bazıları maddiyatı iyi yapmak istemez. Bazıları kötü de olsa illa kardeş olsun der. Yada tam tersi çok örnekle karşılaştım. Ama bence olay annede bitiyor. Çok ister ve kendinizi psikolojik olarak hazır görürseniz yaparsınız. Ama şu anki durumda yapmayın derim. Çünkü anne mutluysa bebek mutlu, eş mutlu oluyor. Anne mutsuz ve yıpranmış olursa kimseye bir faydası olmaz. Siz de şu an bunları düşünmeyin bence, bebeğinizle hayatınıza bakın. Seneler geçince fikriniz değişir yada değişmez durumunuza göre karar verirsiniz. Millete de agzını büzmek düşer büzmüyorlarsa da ben şahsen itinayla büzüp susturuyorum tavsiye ederim ![]()
Bence kardesi olmalı. Hepimizin kardesi Ablası abisi var en yakin dostumuz da onlar oluyor. 2 3 yaş arayla olabilir tabi