İlk adım ayakkabısı öneriniz var mı?

Şey bebeklik ayakkabıları duruyor yumuşak olanlar ilk botu falan duruyor da sporları hep dağıttım :grin: önemli ve güzel eşyalarını sakladım hatta küçüğe ablasının bebeklik eşyalarını giydiriyorum şimdi bir sürü şey ayırmışım iyi ki de ayırmışım çok az eşya aldım dışarıya çıkarken giydirmek için oda :hugs:

Benim kızların arası iki yaş ikiz gibi giydiriyordum onları hep sakladım o elbiselerini ilerde onlarında kızları olursa giydirip resim çekerler belki diye düşündüm.:blush: Ya evet evde olunca bulunmuş gibi oluyor bizim beşik park yatak küvet puset hep duruyordu masraf etmemiş olduk ama elbiseler sıfırdan alındı erkek olduğu için. Kızların bebeklik ayakkabısı falan hepsini dağıtmışım ama iyikide dağıtmışım onlar 20 giyiyordu ilk yürüdüğünde bu oğlan 24 :face_with_peeking_eye:

Maşallah sonradan gelen çocuklar ilklere göre toplu oluyor :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: benim küçükte öyle . Benim kızlarımın arasında 7 yaş var , beşik küvet Bebek arabasi falan ilerde belki oğlan olursa diye ikisinin kullanabileceği renk almıştım sadece kıyafet alınacaktı eğer erkek olsaydı şansıma kız oldu kiyafetlerde herşey elime geldi çok iyi oldu :sweat_smile:

İki kız arka arkaya olunca çok avantajlı. Benim küçük kızın hiç eksiği olmaz her sene abladan bişeyler kalıyor ben yinede yeniside olsun diye alırım azda olsa. Geleceği gören vizyonlu analarız biz bende hep iki cinsiyetede olacak şeyler almıştım kıyafet dışında :joy:

Öyleyiz valla ama kıymet bilen mi var . Doğumdan önce herşeyi çıkardım temizlemek için eşim seviniyor iyiki atmamışsın diye . Niye saklamıştın diye soruyor bide niye olacak bı daha olursa bebeğimiz kullanirim diye hepsi yepyeniydi niye atayım . Onları düşünürüz ama onlar bizi hiç düşünmez meşhur bı laf var ama pek yeri değil :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: asla düşünmeyeceksin banane diyen herkes çok mutlu el üstünde tutuluyor öyle olmak gerekiyordu aslında ama farkında olduğum halde yine yapamıyorum.

Ya aynen öyle eşim benim çok müsrif olduğumu düşünüyor 11 senedir. Ki değildim son 3-4 senedir gerçekten müsrifim 2 kuruşta yanımda kalsın demiyorum. Nasıl olsa her şekilde müsrifim bari gerçekten olayımda bu sözü hakedeyim dedim :joy: Ve gerçekten bu şekilde yaranılıyormuş kocaya onu anladım erkekler yatırım yaptığı kadını seviyor. Bide benim eşimin genetiği iyi hepsi çok yaşıyor ben erken ölürümde yiyemeden giderim arkamdan başkası yer arttırdığımı çok üzülürüm. :joy:

İlk adım için kapalı olanı öneriyorlar ama adana sıcağında ben sandalet aldım mecburen

Ay Allah seni ne yapmasın kız :joy: Rabbim uzun ömür versin inşallah :palms_up_together: valla öyle ya yiyemeden gidersem benimde çok zoruma gider :person_facepalming::joy:

vicco kullanıyorum ben aşırı iyi​:two_hearts::woman_raising_hand:t3:

Tamam tesekkur ederim

Viccodan 3 ayakkabı aldık yazlığı kışlığı hepsi de çok rahat ve kaliteli tavsiye ederim

Ayy güldürdünüz valla allah da sizi güldürsün :grinning_face_with_smiling_eyes::star_struck: