İlk diş kutlaması

Merhaba ilk dişim partisi yapmayı düşünüyor musunuz

Neler yapmayı planlıyorsunuz tema vs

Christmas Teeth GIF

Ben hiç bi partiyi yapamadım kısmetse bu sefer özenmek istiyorum

Böyle bir ürün buldum aralarından en sevdiğim bu oldu

Bir de ilk dişim kombinli evde fotoğraf çekmek istiyorum

Diş buğdayı etkinliği de yapmak istiyorum

Ben etkinlik yapmayacağım, alırsam diş pastası alırım inşallah.

Aşure pişirilir bizde diş çıkınca, onu becerirsem pişiririm inşallah.

Şimdiden eline sağlık aşure gibi mi yoksa sadece aşurelik buğday mı

Bende pasta falan keserim bide magnet yaptırırım hatıra kalsın diye

Beğenme kotam dolmuş :rofl: ama çok :heart:

Admin beğenme deposu aç bize :joy::rofl::joy:

Sormaa sormaaa kardes benimde dolmus. :joy::joy:

:joy::joy::smile::smile: bencedeee

Sağol cnm :kissing_heart:Annem hep aşure gibi yapardı,böyle ama annem biraz sulu yapardı.

Aşure için dişi bekleyemem. Ayy çok severim canım çekti kız :scream::scream:

Ben yarın hazirlarindan alayım bir paket unutmayın burda bı hamiş var :joy::joy::joy::joy::face_with_peeking_eye:

Geçen eşimle konuştuk :joy: ay hep bir parti meselesi buluyorsun falan diyor.
Neyse fazla harcamadan bende ufak bir şey yapmayı planlıyorum.
Hatta pastayı ve bazı aksesuarları kendim evde yaparım dedim

Ay birde yarım yaş partisi ve ek gıda partisi var onları da yapmak istiyorum :joy:

Aksesuarları evde yaparken benimle de paylaşmak ister misin :smiling_face_with_three_hearts:

Ek gıdaya biz çok erken geçince (4.ayda) kaynadı arada :sweat_smile: ama yarım yaşı yapacağım :face_with_hand_over_mouth:

Elbette canım bir kaç tane yaptım birazdan çeker atarım

Aaaa biliyorumusunuz bize de doktor 4,5 veya 5. Ayda başlayabilirsin demişti 6. Ayı bekleme senin bebek hızlı gelişiyor yetmez mama dedi ben çok şaşırdım korkuyorum ama demek sizinkide erken başladı

Ek gıda partisi de mi çıkmış :joy:

Yarım yaş var evet biz 5 aylikken yaptik,ama ek gıda partisi duymadım,ama konsept yapanlar var :grin: