İlk diş kutlaması

Şimdi olmuyor,hem emojilerde mucize annedeki gibi olmuş.

Teşekkürler :heart:

Evet mucize anne ile aynı yaptım

Düşünmüyorum



Sadece pasta ve aşure pişirdik

Ama bu çok tatlı :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: maşallah diğer tüm dişleri de kolaylıkla çıkartması dileğiyle

Teşekkür ederim canım :blush:

Nerelerdesin

Gülüm küçük hanım sağolsun inan nefes aldırmıyor :joy::joy: diş çıkarma dönemindeyiz

Sen nasılsın cesur paşa nasıl

Maşallah çıkarsın prenses.

Cesurda diş yüzünden huzursuzdu dün çıktı rahatladık​:palms_up_together:

Oh gözünüz aydın darısı başımıza

Bir parti hakketti bence cesur paşa

Cesurun ilk diş partisi çoktan yapıldı 8 ayında teyzesj :smiley:

:woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3: kaçırmışım gülüm :joy:hepsini kolaylıkla çıkartır umarım

Aslında kaçırmadın tebrik bile etmiştin​:grin:

Düşün o derece kafa gidik bende :joy::joy:

Kız bu bebeler var ya :woman_facepalming:t3:

Hahaha :joy::joy::joy:anlıyorum kuzum.
İlk dişim parti önerisi olan konuya gir orda :joy:yoksa delilik hali yaşarız mazallah :joy:

Kaç aylık oldu şimdi paşa doğum gününe yaklaştı herhalde :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face:

Dur hemen koşu gidip bakıyorum

Önümüzdeki ay inşallah :palms_up_together: