İlk doğum günü

20 kişi kalabalık değil mi :sweat_smile:

Teşekkürler sağolun amin inşallah :heart_hands::folded_hands:t2:

kizlar bizim günümüz çok güzel geçti çok şükür fotoğraf isteyen arkadaşlara :light_blue_heart:

Cok tesekkur ederim, sizinde cok guzel olmus emeginize saglık. Nice saglıklı mutlu yasları olsun ins​:tada::balloon::smiling_face_with_three_hearts:

Çok güzel olmus ellerine emeğine sağlık oğlun için bir anı kalacak :blush:

Rica ederim sağol teşekkürler Allah razı olsun :smiling_face_with_three_hearts::smiling_cat_with_heart_eyes:

Allah razı olsun aynen öyle anı için insan özeniyor elde bu kalıyor çünkü :black_heart::smiling_face_with_three_hearts: