Kızlar ayın 12si doğum günümz erken kutlayacaz bazı sebeplerden ötürü 6 Eylül icin organizasyon vs tuttum herşeyi ayarladım hediyelik vs bir menü de karar veremedim neler yapabilirim sizce abartmali miyim yoksa bikac çeşit yeter mi çok kalabalık olmayacak 20 kişi fln
Patates salatası, mercimek köftesi, yoğurtlu salata, börek, poğaça, sarma, elmalı kurabiye veya minik tarçınlı, çörek otlu kurabiyelerden. Azar azar 20 kişiye yetecek şekilde yapabilirsin.
Aynı gün doğmuş bebişlerimiz
bahtları güzel olsun ben kutlamayacağım sadece duvarı süsleyip fotoğraf çekincem aile arasında da bi pasta o kadar ilerde benim niye yok demez inşallah ![]()
Şimdiden kutlu olsun doğum gününüz
bence abartmana gerek yok menüyü naçizane fikrimi söyleyeyim
Çikolata topları yapabilirsin süslü çöplerden takarsın , tuzlu kurabiye , poğaça en pratik olanından , yoğurtlu makarna salatası yada şehriye salatası , cup cake . Bence bu kadar yeterli olacaktır 20 kişi için . Zaten doğum günü pastası da olacak . ![]()
Teşekkür ederim listeye mutlaka ekleyeceğim ![]()
Aa öyle mi ne güzel amin inşallah zannetmiyorum demez ya sonuçta hatıra kalacak olan fotoğraflar onu da yapacakmssnz zaten benim bir tane bile kutlamali fotoğrafim yok niye diye de hiç sormadım![]()
Teşekkür ederim inşallah
evet doğum günü pastamız da olacak hemen menümü oluşturaym
Fotoğraf atarsın artık
şimdiden kolay gelsin
Tabiki atarım teşekkür ederim ![]()
![]()
Bizimde 13 Eylül. Organizasyon vs herşey hazır. İkramlık olarak lokmalık Gül böreği, sarma, kısır, 2 çeşit kurabiye, mahlepli kurabiye, cakepops, tiramisu topları ve yoğurtlu salata tarzı bişey yapacağım belki size de fikir olur ![]()
Evet genel menümüz benzer bikac farklılık var onları da ekleyebilirim teşekkür ederim hayırlı yaşlar şimdiden eğer kutlarsanz sizden de görsel bekliyorum![]()
Tabi biz ayın 14unde kutlayacağız atarım size de resim ![]()
Teşekkürler fikir olur arkadaşlara![]()
Nice güzel yaşları olsun inşallah doğum günü kutlu olsun ![]()
Sarma dolma, porsiyonluk cheesecake, browni, patatesli gül böreği, kuskuslu rus salatası güzel bir menü olur bence ![]()
Benim oğlumun dogum günü de 16 eylül bizde okullar acılacagı İcin erkenden kutlamak istedik. Menüde poğaça, börek, fındıklı kurabiye, şehriye salatası, yogurtlu meze, mercimek köftesi, pişi(hamur kızartması) vardı pastayla beraber sekiz çeşit oldu. Cok guzel ve doyurucuydu. 16 kişiydik biz kendimiz çardakta organize ettik.
Bzm de 14 eylül erken kutlayablrz bende pasta ama pastaneden bi pasta alıp üzerine kendm yazacam eşim izin vermiyor özel pasta yaptırmaya bu kadarına zor ikna ettm neyse, pasta, makarna salatası, kısır, sarma, iki renkli kurabiye, yelpaze peynirli poğaça, kıbrıs tatlısı ve sade kek yapacam inşallah 15 kişi olacak herlade kalabalık olmayacak bzm de
Teşekkür ederiz sağolun
evet menu bizde de benzer olacak ![]()
Herşey çok güzel görünüyor ellerinize sağlık
teşekkür ederim bizde hemen hemen 25 kişi fln olacaz salonum büyük ve boş oraya organizasyon kurmayı düşünüyorum bende ![]()
Şimdiden doğum günü kutlu olsun ellerinze sağlık umarım herşey istediğiniz gibi olur ![]()
![]()
Teşekkür ederim canım szn de herşey gönlünüzce olsun sağlikli yaşları olsun inşallah hep birlikte geçirebileceğiniz ![]()
